بانک اقتصادنوین بر تغییر ادواری رمز خدمات بانکداری الکترونیکی تاکید کرد

به منظور کاهش ضریب کلاهبرداری افراد سودجو

بانک اقتصادنوین در اطلاعیه‌ای از مشتریان این بانک و هم‌وطنان عزیز خواست به منظور کاهش ضریب کلاهبرداری افراد سودجو، به صورت ادواری رمز کارت و خدمات بانکداری الکترونیکی خود را تغییر دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین این بانک در این اطلاعیه تاکید کرده است هم‌وطنان و مشتریان عزیز به هیچ وجه شماره کارت و رمز خود را در اختیار افراد غیر قرار ندهند.
در این اطلاعیه آمده است با گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی برخی افراد سودجو تلاش می‌کنند با ترفندهای پیچیده نسبت به کلاهبرداری از هموطنان عزیز اقدام کنند که لازم است کاربران این خدمات در مواجه با این افراد دقت نظر بیشتری به خرج دهند.
برنده شدن در قرعه‌کشی، برقرار تماس‌های صوری، ارسال پیامک و … از جمله روش‌هایی است که افراد سودجو از طریق آن سعی می‌کنند شماره کارت و رمز کاربران را به دست آوردند، لذا لازم است هموطنان عزیز از افشای شماره کارت و رمز خود جدا خودداری کنند.
همچنین بعضا مشاهده شده برخی کلاهبرداران از طریق پیامک به هم‌وطنان اعلام می‌کنند "شما برنده جایزه شده‌اید و برای دریافت جایزه خود مبلغی را بابت هزینه به شماره کارتی که اعلام می‌کنند ارسال کنید" که این روش نیز یکی از شیوه‌های کلاهبرداری است.
توصیه می‌گردد مشتریان و هم‌وطنان به هیچ‌وجه به این گونه تماس‌ها و پیامک‌ها اعتنایی نکنند و به اطلاعیه‌هایی که در کنار خودپردازهای این بانک نصب شده توجه نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  ⁄  4  =