مراسم معارفه سرپرست اداره امور شعب استان ایلام برگزار شد

با حضور خسرو خواجه حسنی عضو هیأت مدیره، روح اله لهرابیان مدیر امور اعتباری و برات کریمی مدیر امور شعب منطقه یک کشور، مراسم معارفه علی اشرف یوسفی قیاسی به عنوان سرپرست جدید اداره امور شعب استان ایلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،خواجه حسنی در این مراسم بیان داشت: نگاه ویژه به سرمایه انسانی و همچنین مدیریت، آموزش و پرورش آنها از عوامل پیشرفت بانک است.
وی با اشاره به اهمیت ایجاد انگیزه در کارکنان و برنامه‌ریزی صحیح برای ارتقای سطح شغلی آنها اظهار داشت: همه باید خود را مسئول بدانیم و برای تقویت جایگاه بانک تلاش کنیم چون توسعه، مستلزم حرکت و حرکت یک فرایند همه جانبه است.
عضو هیأت مدیره، مشتری‌مداری را از عوامل موفقیت بانک برشمرد و افزود: مشتری باید در کانون توجه همه کارکنان باشد.
وی در ادامه به تشریح عملکرد اداره امور شعب استان ایلام پرداخت.
مدیر امور اعتباری نیز در این مراسم شناسایی بازارهای هدف، جذب منابع ارزان قیمت، تخصیص صحیح منابع و مشتری مداری را از عوامل مهم جذب منابع عنوان کرد.
لهرابیان با تاکید بر اهمیت تامین به موقع سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، خواستار شناسایی واحدهای تولیدی نیمه فعال و ارائه راهکار جهت افزایش بهره‌وری و تولید آنها شد و فعال شدن این واحدها را زمینه ساز شکوفایی اقتصادی استان دانست.
در ادامه مدیر امور شعب منطقه یک کشور با تقدیر از شاکری رئیس سابق این اداره امور شعب، به اهمیت کسب سود در بانک اشاره کرد و گفت: همچون دوران دفاع مقدس باید با همدلی و عرق ملی، با سرعت بیشتری برای تحقق اهداف بانک تلاش نمود تا مانند گذشته شاهد افتخار آفرینی بانک ملی ایران در عرصه اقتصادی کشور باشیم.
کریمی با تشریح روش‌های کسب سود و تحلیل وضعیت منابع و مصارف بانک، یکی از راه‌های ایجاد انگیزه در کارکنان را ارتقای درجه شعب به منظور فراهم نمودن گردش شغلی کارکنان عنوان کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

33  +    =  39