ارائه دهنده سرویس کیف پول الکترونیک ترک

شرکت ترکیه ای بانکالاراراسی کارت مرکزی عرضه کرد

شرکت ترکیه ای بانکالاراراسی کارت مرکزی (BKM)، یک اپلیکیشن گوگل گلاس عرضه کرده است که با آن برای کاربران امکان انجام پرداخت با کیف پول دیجیتال از طریق عینک گوگل را فراهم می سازد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از شاپرک شرکت ترکیه ای بانکالاراراسی کارت مرکزی (BKM)، یک اپلیکیشن گوگل گلاس عرضه کرده است که با آن برای کاربران امکان انجام پرداخت با کیف پول دیجیتال از طریق عینک گوگل را فراهم می سازد.

 این کار از طریق فرمان صوتی و کدهای QR صورت می گیرد. شرکت نوآوری BKM این اپلیکیشن را به گونه ای طراحی کرده است که شخصی که عینک را به چشم دارد می تواند با صحبت کردن به کیف پول دیجیتال این شرکت دسترسی پیدا کند و در کیف پول دیجیتال خود نیز می تواند کارت های 16 بانک محلی را به همراه داشته باشد.

بخش های تجاری شرکت کننده نیز با استفاده از یک اپلیکیشن مخصوص برای تولید کد   QRمی توانند اطلاعات خرید را در کد قرار دهند و زمانی که مشتری با عینک گوگل آن را اسکن می کند، فرایند تراکنش مالی انجام شود.

سونر کنکو، مدیرعامل BKM می گوید: « در نظر داریم به کمک آزمایشگاه BKM پروژه های بسیاری در جهت رشد سیستم های پرداخت انجام دهیم و با نفوذ به تکنولوژی های پیشرفته تجربه هایی غنی و بسیار آسان برای مشتریان خود رقم بزنیم. »

 

منبع : http://finextra.com/news/fullstory.aspx?newsitemid=26650&topic=payments

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  2  =