عرضه پهپاد کوچک ۴۹۹ دلاری برای عکاسی درون منازل

یک شرکت تجاری پهپاد کوچکی را در ابعاد پرندگان خانگی طراحی کرده که با استفاده از تلفن همراه قابل کنترل بوده و می‌تواند در حین پرواز عکس و فیلم تهیه کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس به نقل از سی نت، این پهپاد 499 دلار قیمت دارد و لذا انتظار می رود مردم عادی از خرید آن استقبال کنند.

پهپاد مذکور که Bebop drone  نام دارد ابتدا در آمریکا و از سال آینده در دیگر کشورهای جهان به فروش می رسد. امکان تهیه تصاویر با زاویه دید 180 درجه، حسگر 14 مگاپیکسلی، قابلیت تهیه ویدیو با دقت 1080p full-HD و 8 گیگابایت حافظه از جمله امکانات پهباد یاد شده است. البته امکان نصب کارت حافظه اضافی بر روی این پهباد وجود ندارد.

عکس هایی که این پهپاد می گیرد با فرمت های JPEG  یا  Adobe DNG ذخیره می شوند. وزن این پهپاد 400 گرم بوده و ارتفاع آن به 3.6 سانتیمتر می رسد.

افرادی که بخواهند این پهپاد را به جای گوشی یا تبلت با دست کنترل کنند، می توانند از ابزار خاصی که از قابلیت ارتباطی بی سیم خوبی برخوردار است نیز استفاده کنند. ابزار مذکور که Skycontroller نام دارد مجهز به چهار آنتن بوده و در صورت خرید آن همراه با این پهپاد کاربر باید 899 دلار بپردازد. شرکت سازنده می گوید موتور پهپاد یادشده را تقویت کرده تا در برابر باد و دیگر عوارض طبیعی مقاوم تر باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  −  40  =