پیروزی دشوار پاریس سنت ژرمن در خانه متر

در اولین دیدار از هفته چهاردهم رقابت های لیگ 1 فرانسه، پاریس سنت ژرمن با پیروزی 3-2 مقابل متز، به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از "ورزش سه"، شاگردان بلان در این دیدار ابتدا با دو گل از حریف پیش افتادند اما تیم میزبان توانست با دو ضربه پنالتی کار را به تساوی بکشد. ولی در نهایت این ازکیل لاوتزی بود که با زدن گل سوم، سه امتیاز این دیدار را نصیب پاریسی ها کرد.
پی اس جی بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 9 دقیقه از بازی گذشته بود که خاویر پاستوره، حساب کار را 1-0 کرد. تنها 7 دقیقه بعد، گل به خودی گائتان بوسامان، برتری پاریسی ها را به دو گل افزایش داد. این نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند. اما در ابتدای نیمه دوم، خطای پنالتی آدریان رابیو، این فرصت را در اختیار مادیبو مایگا قرار داد تا اختلاف را به حداقل کاهش بدهد.
در دقیقه 53، داور برخورد توپ به دست فن در ویل را پنالتی تشخیص داد و یک بار دیگر ضربه پنالتی اعلام کرد که باز هم توسط مایگا به گل تبدیل شد تا کار را به تساوی کشیده شود. بازی تا دقیقه 83 با همین نتیجه دنبال شد تا اینکه لاوتزی روی توپ یک توپ برگشتی، دروازه خالی حریف را باز کرد. این نتیجه تا پایان باقی ماند تا پی اس جی با 30 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. البته مارسی 28 امتیازی می تواند با پیروزی مقابل بوردو به صدر برگردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  4