نسل جدید پایانه‌های فروش موبایلی متصل به حساب‌های بانک آینده

آماده واگذاری به پذیرندگان است

در راستای برنامه‌ریزی بانک آینده در زمینه ارائه محصولات و خدمات نوین در حوزه بانکداری الکترونیکی، نسل جدید پایانه‌های فروش موبایلی، متصل به حساب‌های بانک آینده، آماده واگذاری به پذیرندگان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،این پایانه‌های فروش با بهره‌گیری از آخرین فنآوری‌های روز دنیا، امکانات منحصر به‌فردی را در اختیار استفاده‌کنندگان قرار می‌دهد که از آن جمله می‌توان به ویژگی‌های زیر اشاره داشت:

– سیار بودن با قابلیت «GPRS» (استفاده از سیم‌کارت برای برقراری ارتباط).
– این محصول، نخستین پایانه فروش موجود در بازار است که دارای صفحه نمایش لمسی و رنگی 3.5 اینچی با قابلیت نمایش 262,000 رنگ می‌باشد؛ ضمن آن‌که این دستگاه قابلیت نمایش فیلم را نیز دارا است.

– دارای قابلیت «NFC» برای استفاده از کارت‌های غیرتماسی که امکان استفاده از کارت‌های شهروندی را فراهم می‌نماید.
– دارای بارکدخوان و دوربین داخلی، به‌منظور اسکن و پرداخت قبوض.

استفاده از این خدمت جدید بانکی، با توجه به اهمیت مواردی هم‌چون: مدیریت زمان، تسریع و افزایش دقت در انجام عملیات بانکی، پرداخت انواع قبوض، کاهش ترافیک و … از جمله ضرورت‌های زندگی امروز به‌شمار می‌رود.

شایان ذکر است؛ صاحبان مشاغل و کسب ‌و‌کار برای اطلاع از نحوه واگذاری این دستگاه‌‌ که به‌صورت سیار نیز قابل استفاده است، می‌توانند به شعب بانک آینده در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک (276632200-021) تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

38  +    =  41