برترین صادرکنندگان کارت های بانکی آمریکای لاتین در سال ۲۰۱۳

سال 2013 در حوزه آمریکای لاتین و دریای کارائیب در حدود 48/14 میلیارد دلار از تراکنش های مسترکارت و ویزا به چهار شرکت اختصاص داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک سال 2013 در حوزه آمریکای لاتین و دریای کارائیب در حدود 48/14 میلیارد دلار از تراکنش های مسترکارت و ویزا به چهار شرکت اختصاص داشته است.

چهار صادرکننده برتر،  سیلو (Cielo)، رد (Rede)، ویزا آرژانتینا (Visa Argantina) و بانکو بیلبائو ویسکایا آرخنتاریا (BBVA) در مجموع 73 درصد از تراکنش های آمریکای لاتین را پردازش کرده اند و صادرکننده های کارت های اعتباری، 16 کشور این ناحیه فهرستی را تشکیل داده اند که مکزیک در صدر 5 کشور برتر قرار دارد. در این میان  بانکو بیلبائو (BBVA)، سهم بیشتری در مکزیک، کلمبیا و ونزوئلا دارد؛ سانتاندر (Santander) بازار قابل توجهی در برزیل، آرژانتین و مکزیک دارد و الاون (Elavon) نیز تامین کننده برتر کارت های بانکی در پورتوریکو و برزیل می باشد.

علاوه بر تراکنش های ویزا و مسترکارت، سایر صادر کننده ها در حوزه آمریکای لاتین و دریای کارائیب 4/303 میلیون تراکنش به خود اختصاص داده اند که توسط امریکن اکسپرس، دینرز کلاب، دیسکاور و کارت های اعتباری محلی اداره می شود. در سال گذشته حجم خرید های انجام شده توسط این کارت ها 36/16 میلیارد دلار بوده است. سیلو(Cielo)  بزرگترین ارائه کننده کارت اعتباری در این ناحیه، 75 درصد از کسب و کار را به خود اختصاص داده است. تراکنش های بدهی محلی از برندهایی شامل Redcompra، Clave، Sodexo، Infonet،Evertec  و Multilink شامل رده بندی ویزا کارت و مسترکارت نمی شوند و حجم خرید انجام شده توسط این برندهای کارت 78/8 میلیارد دلار و در طی 5/213 میلیون تراکنش انجام گرفته است/نیلسون ریپورت 1044

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

69  −  66  =