پشتیبانی خدمات AppStream آمازون از نرم‌افزارهای ویندوز

آمازون اعلام کرده است از این پس در خدمات نرم‌افزارهای آنلاین AppStream خود از نرم‌افزارهای تحت ویندوز پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد آمازون اعلام کرده است از این پس در خدمات نرم‌افزارهای آنلاین AppStream خود از نرم‌افزارهای تحت ویندوز پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش وب‌سایت zdnet، کاربران خدمات AppStream آمازون از این پس می‌توانند نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های تحت ویندوز را از طریق یک مرورگر اینترنتی مورد استفاده قرار دهند.

شرکت آمازون این خدمات را سال گذشته و در کنار خدمات دسکتاپ مجازی خود که WorkSpace نام دارد عرضه کرد. این خدمات امکان دسترسی کاربران به نرم‌افزارهای مختلف از طریق مرورگرهای اینترنتی را فراهم می‌کند. یکی از قابلیت‌های مهم این خدمات این است که کاربران دیگر لازم نیست منتظر اتمام فرآیند سنگین بارگذاری نرم‌افزارهای آنلاین بمانند.

در این خدمات تمهیداتی اندیشیده شده است که از به سرقت رفتن کدهای متعلق به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار جلوگیری می‌کند.

براساس این گزارش، کاربران از این پس خواهند توانست با استفاده از این خدمات، نرم‌افزارهای ویندوزی را روی هر سیستم‌عاملی که مرورگر گوگل کروم را پشتیبانی می‌کند، مورد استفاده قرار دهند. اندروید، FireOS، مک، iOS و کروم از جمله این سیستم‌های عامل هستند. 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄    =  5