انریکه: بارسلونا بازهم به دردسر خواهد افتاد

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد در ادامه فصل جاری مقعطی خواهد بود که شاگردان او در آن به مشکل برخورد کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، لوئیس انریکه معتقد است روند ضعیفی که تیمش در چند وقت اخیر داشته با پیروزی قاطعانه این تیم برابر سویا به پایان رسیده است اما سادلوحانه است اگر تصور شود وضعیت خوب کنونی مردان او تا پایان فصل تداوم خواهد داشت و آبی‌واناری‌ها یک سیر نزولی دیگر را تجربه خواهند کرد.

انریکه که اُفت تیمش با شکست 3 بر یک برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکو آغاز و با شکست برابر سلتاویگو دنبال شد، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش و آپوئل نیکوزیای قبرس در دور پنجم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت: در طول فصل بارسلونا در یک دوره سخت دیگر قرار خواهد گرفت. امیدوارم که این فرضیه من اشتباه از آب درآید اما ساده‌لوحانه است اگر فکر کنیم که قطعاً این دوره برنخواهد گشت. چنین لحظاتی بر تیم‌های بزرگ تأثیر می‌گذارند اما این هم بخشی از فرایندی است که آنها باید طی کنند.

انریکه درباره مصاف تیمش با آپوئل نیکوزیای قبرس هم گفت: ما انتظار یک بازی سخت را داریم، یک بازی مشابه به آنچه که برابر این تیم در دور رفت داشتیم. بازی سختی خواهد بود اما ما به امتیازات این بازی برای صعود به عنوان صدرنشین گروه نیاز داریم. ترجیح می‌دهیم که در دور بعد بازی برگشت را در خانه انجام دهیم، چون این یک امتیاز است. برتری مقابل آپوئل گام بعدی است که باید برداریم.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  3