رسیدگی به پرونده بابک زنجانی خارج از نوبت

سرخو در ادامه از دستگاه قضا درخواست کرد تا پرونده بابک زنجانی را با توجه به حجم این پرونده و مشکلات آن خارج از نوبت رسیدگی کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران از دستگاه قضا درخواست کرد پرونده بابک زنجانی را با توجه به مشکلات عدیده خارج از نوبت رسیدگی کند.

به گزارش فارس، محسن سرخو در ادامه یکصد و سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: حدود یک سال قبل بنده تذکری را در خصوص ملکی واقع در خیابان ایران زمین در صحن شورا مطرح کردم که این ملک بعدها مشخص شد برای شخصی به نام بابک زنجانی بوده که این فرد در میان خانه‌های مردم اجازه ساخت ملکی را به 38 طبقه گرفته بود که در آن زمان شاهد گودبرداری غیراصولی نیز در این منطقه بودیم.

وی تصریح کرد: این گودبرداری غیراصولی منجر به ریزش خانه‌های مردم و مشکلات عدیده‌ای برای آنها شد که در ادامه نیز کمیسیون عمران جلسات مکرری را برگزار و تصمیماتی را گرفت که البته این اقدامات کارساز نبوده است.

سرخو با اشاره به اینکه بعد از گذشت یک سال هنوز پاسخ تذکر خود را نگرفته‌ام به وعده‌های شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری قول‌هایی داد که به آنها عمل نکرد و هم اکنون یک باند خیابان ایران زمین در گلستان بسته است و مالک نیز هیچ احساسی در قبال مردم ندارد.

سرخو در ادامه از دستگاه قضا درخواست کرد تا پرونده بابک زنجانی را با توجه به حجم این پرونده و مشکلات آن خارج از نوبت رسیدگی کند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  −  47  =