آی زیتل سرویس پرداخت موبایل جدید خود را روانه بازار هلند کرد

تحت نظارت سازمان نظارت مالی سوئد

شرکت هلندی آی زیتل (iZettle) که ارائه کننده ی سرویس های پرداخت مبتنی بر موبایل می باشد؛ سرویس پرداخت موبایل جدید خود را روانه بازار هلند کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شاپرک شرکت هلندی آی زیتل (iZettle) که ارائه کننده ی سرویس های پرداخت مبتنی بر موبایل می باشد؛ سرویس پرداخت موبایل جدید خود را روانه بازار هلند کرده است.

علاوه بر هلند، برنامه iZettle، کارت خوان ها و نرم افزار های رایگان مدیریت کسب و کار این شرکت در انگلستان، اسپانیا، آلمان، سوئد، دانمارک، نروژ، فنلاند، مکزیک و برزیل نیز در دسترس عموم قرار گرفته اند.

شرکت آی زیتل، یک راه حل کامل فروش ارائه کرده است که اپلیکیشن های گزارش گیری با قابلیت تهیه نمودار از نتایج، شناسایی فرصت های فروش و مشتریان وفادار را به خوبی فراهم کرده است.

آی زیتل با ارائه کنندگان اصلی کارت های پرداخت همکاری می کند؛ برای پذیرندگان هزینه راه اندازی، کارمزد و آبونمان ندارد. در عوض، صادرکنندگان کارت طرف قرارداد با آی زیتل باید درصد کمی به ازای هر تراکنش بپردازند و آی زیتل نیز به صورت الکترونیکی پرداخت ها را به حساب بانکی پذیرنده واریز می کنند.

سازمان نظارت مالی سوئد بر آی زیتل نظارت دارد تا سرویس های ارائه شده با استاندارد EMV (یوروپی، مسترکارت و ویزا) مطابقت داشته باشد و با کارت های پرداختی که از استانداردهای امنیت اطلاعات PCI DSS برخوردارند، سازگاری داشته باشد.

در ماه می سال 2014، گروه سرویس های مالی اروپای شمالی Nordea شرکت آی زیتل را به عنوان تامین کننده پایانه های فروش همراه (mPOS) خود در سوئد، نروژ، دانمارک و فنلاند انتخاب کرد.

 

منبع : http://www.thepaypers.com/mobile-payments/izettle-launches-in-the-netherlands/757453-16

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  18