میزان ریسک تراکنش های تجارت الکترونیک، خدمات مالی و رسانه ای/ تراکنش های شبکه های اجتماعی بیشتر در معرض خطر هستند

تحقیقات انجام گرفته توسط ThreatMetrix درباره امنیت داده هانشان می دهد:

7 درصد از کل تراکنش ها که مربوط به ایجاد حساب در بانک است، 5.2 درصد در معرض خطر هستند، از 14 درصد از کل تراکنش ها که مربوط به ورود به حساب بانکی است، 5.5 درصد در معرض خطر هستند ، از 79 درصد از کل تراکنش ها که مربوط به پرداخت بوده، 3.4 درصد در معرض خطر شناخته شده اند./صنعت رسانه که عبارتست از شبکه های اجتماعی، جریان های محتوا و وبسایت های دوستیابی آنلاین، تراکنش هایی با 9 درصد خطر دارند که بالاترین درصد خطری است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،یکی از تازه ترین گزارش نشان می دهد، حملات سایبری اخیر که ناشی از درز کردن داده ها در سال  2014 شده است، در فصل انجام خرید برای تعطیلات افزایش یافته اند.

با توجه به تحقیقات انجام گرفته توسط ThreatMetrix، میزان در معرض خطر بودن تراکنش های تجارت الکترونیک عبارتست از:  7 درصد از کل تراکنش ها که مربوط به ایجاد حساب در بانک است، 5.2 درصد در معرض خطر هستند، از 14 درصد از کل تراکنش ها که مربوط به ورود به حساب بانکی است، 5.5 درصد در معرض خطر هستند ، از 79 درصد از کل تراکنش ها که مربوط به پرداخت بوده، 3.4 درصد در معرض خطر شناخته شده اند.

یافته های این تحقیق نشان می دهد: در حالی که 1 درصد از تراکنش ها و ورود به سیستم ها در سرویس های مالی پرخطر محسوب می شوند، سرویس های  مالی آستانه ای بالاتر را تحمل می کنند و در عوض تلاش های خود را صرف پی گیری امنیت در امور انتقال وجوه کرده و یا به دنبال روش هایی برای احراز هویت با درصد اطمینان بالاتر هستند. میزان در معرض خطر بودن تراکنش های سرویس های مالی عبارتست از:  2 درصد هنگام ایجاد حساب که درصد خطر آن 1.7 درصد است، 83 درصد از تراکنش ها هنگام ورود به حساب کاربری هستند که 0.7 درصد خطر دارند و 15 درصد از تراکنش ها مربوط به پرداخت هستند که 0.5پرخطرند.

صنعت رسانه که عبارتست از شبکه های اجتماعی، جریان های محتوا و وبسایت های دوستیابی آنلاین، تراکنش هایی با 9 درصد خطر دارند که بالاترین درصد خطری است که مورد بررسی قرار گرفته است. برای بیان اطلاعات جزئی تر می توان گفت : خطرات هنگام استفاده شبکه های اجتماعی عبارتست از : 6 درصد از تراکنش ها مربوط به ایجاد حساب است با 4.6درصد خطر، 66 درصد مربوط به ورود به حساب است با 6.2 درصد خطر و 28 درصد از تراکنش ها که مربوط به پرداخت ها است با 3.7درصد خطر روبرو هستند.

هم چنین این گزارش نشان می دهد که در حالی که در سیستم عامل اندروید شاهد درصد بالایی از مشارکت در بازار و سهم بیشتری از کاربران این سیستم عامل در استفاده از در مرورگر ها هستیم، iOS تقریبا دوبرابر پرداخت ها، ورود به سیستم ها و احراز هویت ها را در میان همه سیستم عامل های گوشی های موبایل به خود اختصاص داده است. به طور خاص، 64 درصد از تراکنش ها یا با آیفون انجام گرفته اند و یا با آیپد. علاوه بر این، 48 درصد از حمله ها به برنامه های موبایلی، iOS را هدف قرار داده اند.

منبع : http://www.thepaypers.com

مترجم:سمانه سمیعی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  ⁄  16  =