پرداخت بیش از ٥/٣ میلیون قبض در مهر ماه توسط بانک صادرات

با نهادینه شدن بانکداری الکترونیک انجام شد

در مهر ماه امسال مشتریان از طریق دستگاههای خودپرداز، تلفنبانک دستگاههای پایانه فروش، سیستم بانکداری اینترنتی، همراه بانک و همبانک ٣ میلیون و ٢٣٢ هزار قبض را به صورت غیرحضوری پرداخت نموده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از بانک صادرات این بانک به منظور ارتقاء کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی، با راه اندازی سیستمهای مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده است.

براین اساس در مهر ماه امسال مشتریان بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاههای خودپرداز، تلفنبانک (٠٩٦٠٢)، دستگاههای پایانه فروش، سیستم بانکداری اینترنتی، همراه بانک و همبانک (#٧١٩*)، ٣ میلیون و ٢٣٢ هزار قبض را به صورت غیرحضوری و ٢٩٣ هزار قبض رابه صورت حضوری پرداخت نموده است.

بر اساس این گزارش تعداد قبوض پرداختی به صورت غیر حضوری و الکترونیک در مقایسه با ماه مشابه سال قبل ١٣ درصد رشد و تعداد قبوض پرداختی به صورت حضوری ٢٩ درصد کاهش داشته است که این موضوع بیانگر استقبال و اعتماد عموم هموطنان از خدمات الکترونیک بانکی می باشد.

گفتنی است استفاده از سامانههای مکانیزه و الکترونیکی نقش برجستهای درصرفهجویی هزینه ها، وقت و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و موجب جلب رضایت مندی مشتریان نیز میشود و دارندگان سپهرکارت بانک صادرات ایران و کارت بانکهای عضو شبکه شتاب به آسانی میتوانند طی تماس با شماره (٠٩٦٠٢) مرکز صدای سپهر ، یا شماره گیری #٧١٩* و یا با مراجعه به دستگاههای خودپرداز این بانک درسراسر کشور و همچنین عضویت درسیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران قبوض خدماتی خود را به صورت رایگان پرداخت کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  8