رضایت ۱۰۰ درصد از اجرای قراداد بانک ملی و بیمه البرز

نظرسنجی نشان میدهد:

بر اساس نظرسنجی از بیماران بستری شده، تقریباً 100 درصد از طرح رضایت دارند و در تماس‌های تلفنی با مرکز پاسخگویی طرح نیز، بیش از 95 درصد اعلام رضایت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مدیرعامل بانک ملی ایران ابراز داشت: قرارداد بیمه بستری، شروع خوبی برای ارتقای همکاری‌های بانک ملی ایران و بیمه البرز است.

دکتر عبدالناصر همتی در دومین نشست مشترک مسئولان بانک ملی ایران و بیمه البرز با تبریک سالروز بسیج، قرارداد بیمه بستری را کاری بزرگ عنوان و ابراز امیدواری کرد با تلاش و همراهی بسیجی گونه دو سازمان، این اقدام بزرگ با قوت ادامه یابد.
وی با تقدیر از مسئولان بیمه البرز برای انعقاد این قرارداد، نوع رابطه بانک ملی ایران و بیمه البرز را در قرارداد مذکور، برد – برد دانست و تاکید کرد: بیمه البرز در این قرارداد بزرگ قرار است به 200 هزار نفر خانواده ارزشمند بانک ملی ایران، خدمات بدهد و به همین علت، بانک ملی ایران نیز حمایت لازم را از بیمه مذکور خواهد داشت.
همتی آثار این طرح را مهم ارزیابی کرد و گفت: پوشش عظیم این طرح، دارای نتایج بزرگی است که بعدها مشخص خواهد شد.
سید رسول تاجدار مدیرعامل بیمه البرز نیز در این مراسم با تقدیر از مسئولان بانک ملی ایران برای اجرای این قرارداد ابراز داشت: خدمت به کارکنان بزرگترین بانک جهان اسلام، برای بیمه البرز مایه افتخار و مباهات است.
وی با اعلام رضایت از نحوه اجرای قرارداد بیمه بستری بانک ملی ایران، ابراز امیدواری کرد این طرح بزرگ به بهترین شکل تداوم یابد.
تاجدار در ادامه با اشاره به اهمیت این طرح، بر همکاری و تعامل بیمه البرز برای اصلاح برخی موارد جزئی در اجرای قرارداد تاکید کرد.
در ادامه این نشست، معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با اشاره به تعامل خوب بیمه البرز، نحوه اجرای طرح را بسیار موفق ارزیابی کرد و گفت: پس از گذشت 100 روز از اجرای طرح، رضایت عمومی در بدنه بانک در خصوص این طرح وجود دارد.
محمد علی ایزدی افزود: بر اساس نظرسنجی از بیماران بستری شده، تقریباً 100 درصد از طرح رضایت دارند و در تماس‌های تلفنی با مرکز پاسخگویی طرح نیز، بیش از 95 درصد اعلام رضایت کرده‌اند.
حسین دشتی رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران نیز در ادامه با اشاره به وفاق کامل کارکنان این بانک درخصوص قرارداد بیمه بستری گفت: این طرح بزرگ، یکی از بهترین اقدامات رفاهی برای خانواده بزرگ بانک ملی ایران بوده است.
در بخش دیگری از این مراسم یک روزه که با حضور مسئولان ارشد بانک ملی ایران و بیمه البرز و روسای دوایر رفاه ادارات امور شعب بانک در سالن حافظ ادارات مرکزی برگزار شد، نمایندگان منتخب ادارات امور شعب به بیان برخی نکات جهت تقویت طرح پرداختند و در ادامه در قالب پانل‌های تخصصی مسائل مورد نظر دو سازمان پیگیری و بررسی شد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  4