حضور بانک توسعه صادرات در نمایشگاه بین المللی بازرگانی سلیمانیه عراق

بانک توسعه صادرات در دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی _ بازرگانی سلیمانیه عراق از تاریخ 23 لغایت 26 آبان ماه سالجاری در سلیمانیه عراق حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ، این بانک به منظور پشتیبانی از شرکت های تولیدی و صادرکنندگان ایرانی، با تخصیص غرفه‌ای در پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه یاد شده شرکت کرد.

در این نمایشگاه که به مدت چهار روز و با حضور شرکت‌هایی از نقاط مختلف جهان برگزار شد، شرکت‌های ایرانی از بخش‌های مختلف اقتصادی همچون صنایع سنگین، کارتن سازی، فولاد، برق، لبنیات و… به معرفی محصولات و توانمندی‌های صادراتی خویش پرداختند.

 استان سلیمانیه به عنوان یکی از مراکز بزرگ و تأثیر گذار کردستان عراق که دارای مرز مشترک زمینی باشماق که یکی از نقاط صادراتی مرزی کشور است ، همواره بیش از سایر مناطق عراق شاهد شکوفایی اقتصادی و تجاری بوده و بازار مناسبی برای محصولات صادراتی کشور محسوب می شود.

بانک توسعه صادرات ایران با هدف  معرفی خدمات بانکی خود در قالب تسهیلات قبل از صادرات کالا و خدمات، تسهیلات پس از صادرات، صدور انواع ضمانتنامه‌های ارزی و ریالی و گشایش اعتبارات اسنادی و… به صادرکنندگان کالا و خدمات ایرانی در این نمایشگاه حضور یافت.

پاویون جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته و غالب شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، نسبت به عقد قراردادهای فروش به شرکای کرد و عراقی اقدام کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =