ادعایی درباره پیش‌بینی انتخاباتی احمدی‌نژاد

یک سایت خبری مدعی شد: محمود احمدی‌نژاد در تحلیلی پیرامون انتخابات آتی مجلس تاکید کرده که مجلس دهم در اختیار اصلاح‌طلبان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سایت «پارس» نوشت: احمدی‌نژاد با اشاره به آرایش سیاسی مجلس و آرایش گروه‌های سیاسی برای انتخابات آتی مجلس گفت که مجلس را در دور بعد، اصلاح‌طلبان به دست خواهند گرفت و اصولگرایان شکست خواهند خورد.

وی با اشاره به مفهوم اصولگرایی اظهار کرد: اصلا مجلس فعلی هم در دست اصولگرایان نیست و ما اصولگرا به معنای واقعی نداریم. کسانی که به اسم اصولگرایی در مجلس حضور دارند بیشتر شبه‌اصولگرا هستند، کاسب و … هستند و بیشترین ضربه را به اصولگرایی همین آقایان زدند و مواضعشان مشخص نیست.

وی با اشاره به مواضع علی مطهری در مجلس گفت: اصولگرای واقعی، علی مطهری است. او یک مرد است و حرف خود را رک و راست مطرح می‌کند.

وی افزود: علی مطهری از کسی ترس ندارد و به راحتی مواضع خود را آشکار می‌کند.

وی با پیش‌بینی انتخابات مجلس دهم گفت: به قطع و یقین، جماعتی که نام خود را اصولگرا گذاشته‌اند سال آینده شکست مجددی خواهند خورد و شاید بشود گفت که اصولگرایان در انتخابات آینده وجود نخواهند داشت که بخواهند بیایند تا با اصلاح‌طلبان مقابله کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  41  =  48