مورینیو:با غیبت کاستا کنار می آییم

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، مطمئن است که تیمش می تواند در دیدار چهارشنبه شب مقابل تاتنهام، با غیبت دیگو کاستا کنار بی

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از "ورزش سه"، کاستا در دیدار امشب چلسی مقابل ساندرلند، با دریافت کارت زرد پنجم، دیدار حساس مقابل رقیب لندنی را از دست داد اما مورینیو تاکید کرد که سایر مهاجمان تیمش می توانند جای خالی این مهاجم اسپانیایی را پر کنند.
او به خبرنگاران گفت:" ما به خاطر مصدومیت یا محرومیت بازیکنان مان گریه و زاری راه نمی اندازیم. اگر کاستا محروم است، خب محروم است. ما دروگبا و رمی را داریم. ما در صدر جدول لیگ هستیم و یک بازی دیگر روز چهارشنبه داریم."
آقای خاص همچنین در مورد اینکه آیا کاستا بیش از حد عصبانی نیست و باید بیشتر مراقب رفتارش باشد، گفت:" چرا همیشه در مورد دیگو صحبت می کنید؟ من اینطور فکر نمی کنم."
مورینیو تیم حریف را مورد ستایش قرار داد و گفت:" بازی دشواری بود. آنها یک هفته وقت داشتند تا برای این دیدار آماده شوند. خیلی ها بازی های دفاعی را مورد انتقاد قرار می دهند اما من این کار را نمی کنند زیرا باید خوب کار کرد تا بتوان نتیجه گرفت و آنها این کار را کردند.
ما همیشه تلاش می کنیم تا توپ را در زمین به گردش دربیاوریم اما آنها خیلی خیلی خوب دفاع کردند. من آنها را به خاطر بسته نگه داشتن دروازه شان تحسین می کنم. البته نمی توانم حرف بدی در مورد بازی بازیکنانم بزنم. آنها تمام تلاش شان را کردند اما موفق نشدند. تساوی عادلانه بود. ما از یک امتیاز راضی نیستیم اما به اندازه کافی باتجربه هستیم که بدانیم هر بازی در این لیگ دشوار است."

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

82  +    =  83