شکست یاران دژاگه با گلزنی جباری

در شب شکست سنگین الشحانیه، الاهلی بازی باخته مقابل العربی را به سود خود خاتمه داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از تسنیم، در هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر تیم فوتبال العربی که اشکان دژاگه را 77 دقیقه در اختیار داشت بازی 2 بر صفر برده را 4 بر 2 به الاهلی قطر واگذار کرد. در این دیدار مجتبی جباری و سید جلال حسینی 90 دقیقه برای الاهلی بازی کردند.

ایزیکیل و دژاگه در دقایق 27 و 37 برای العربی گلزنی کردند و تیم خود را 2 بر صفر پیش انداختند اما در نیمه دوم با اعلام یک ضربه پنالتی به سود الاهلی جریان بازی تغییر کرد. الان دیوکو دقیقه 62 گل نخست را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در ادامه همین بازیکن در دقیقه 72 گل دوم تیمش را هم وارد دروازه العربی کرد.

در دقیقه 89 روی حرکت جلال حسینی، موسی برکه به اشتباه برای سومین بار دروازه خودی را باز کرد اما این پایان کار نبود و دقیقه 4+90 مجتبی جباری چهارمین گل الاهلی را هم به ثمر رساند تا این تیم هفته یازدهم را با برتری مقابل العربی خاتمه دهد.

در دیگر بازی هفته یازدهم الشحانیه که پولادی را در ترکیب داشت با نتیجه 5 بر صفر مغلوب لخویا شد. این نخستین شکست الشحانیه با حضور لوکا بوناچیچ مقابل تیم مایکل لادروپ بود. در این دیدار مسعود شجاعی در فهرست 18 نفره الشحانیه قرار نداشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

73  −  72  =