رئیس‌جمهور در مورد مرکز تحقیقات مخابرات شخصا تصمیم می‌گیرد

وزیر ارتباطات در مورد آخرین وضعیت مرکز تحقیقات مخابرات و حکم انحلال آن توسط دیوان عدالت اداری گفت: آقای رئیس‌جمهور دستور دادند این یک مسئله در داخل دولت است و خودشان در این مورد تصمیم می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمود واعظی صبح دیروز پس از جلسه سه ساعته صبحانه کاری با اعضای اتاق بازرگانی ایران در جمع خبرنگاران، حضور یافت و به سوالات آنان پاسخ داد.

وی در ابتدا در مورد کاهش تعرفه اپراتورهای تلفن همراه به این نکته اشاره کرد که طی جلسه‌ای در کمیسیون تنظیم مقررات در هفته گذشته تصمیم گرفتیم تا کاهش تعرفه اپراتورهای تلفن همراه از ابتدای دی ماه اجرا شود. اگرچه برخی اپراتورها علاقمند هستند به همان تعرفه قبلی عمل کنند اما بررسی‌هایی که کردیم از نگاه اقتصادی نیز باید ملاحظات مردم را در نظر بگیریم.

وی تصریح کرد: حتی با اپراتورها صحبت کردیم که بسته‌هایی را ارائه دهند که قیمت تا یک پنجم هم پایین می‌آید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با توجه به حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر انحلال مرکز تحقیقات مخابرات بالاخره این مسئله به کجا رسید،‌این گونه پاسخ داد که آقای رئیس‌جمهور دستور داده‌اند که این یک مسئله در داخل دولت است و خودشان تصمیم می‌گیرند.

خبرنگار فارس مجدد پرسید پس تکلیف حکم دیوان به عنوان بالاترین مرجع قضایی چه می‌شود؟ که آقای وزیر در پاسخ گفت: اگر متن نامه را بخوانید تمام موارد در درون آن عنوان شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  16