دریافت وجوه حق بیمه‌های کارفرمایان از طریق دستگاه‌های خودپرداز عملیاتی شد

در راستای توسعه خدمات الکترونیک

بانک صادرات خدمت دریافت وجوه حق بیمه های کارفرمایان از طریق دستگاههای خودپردازهای خود در سراسر کشور را عملیاتی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات این بانک به منظور تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و کاهشهزینه های مربوطه خدمت جمع آوری وجوه حق بیمه تأمین اجتماعی از طریق دستگاههای خودپرداز خود در اقصی نقاط کشور را عملیاتی ساخته و بر این اساس کارفرمایان می توانند وجوه یاد شده را از طریق ٤ هزار و ٦٠٠ دستگاه خودپرداز این بانک در سراسر کشور به حساب تأمین اجتماعی واریز نمایند . در این راستا کارفرمایان می توانند با انتخاب منوی سایر خدمات و زیر منوی سازمان تأمین اجتماعی نسبت به واریز وجوه مذکور اقدام کنند.

گفتنی است این بانک نسبت به نصب و راه اندازی تعداد ٤ هزار و ٦٠٠دستگاه خودپرداز در سراسر کشور اقدام نموده که دستگاههای این بانک روزانه به طور  متوسط حدود ٢ میلیون و ٢٥٠ هزار تراکنش مالی مشتریان را که بخش عمده آن تراکنش ها شتابی می باشند را با موفقیت انجام دهند .

شایان ذکر است گفتني است بانك صادرات ايران با ٢٧٠٠ شعبه در سراسر کشور، ٤٤٠ هزار و ٥٠٠ دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، ٣٧٦ هزار مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  ⁄  12  =