علت درگیری های اخیر در دانشگاه اصفهان

مدیر روابط عمومی دانشگاه اصفهان گفت: این دانشگاه، خانه و بازیچه دست گروه ها و جناح های مختلف برای بازی های سیاسی نیست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،«مسعود کثیری »بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در اصفهان افزود: دانشگاهی که این چنین پرنشاط در مسیر علمی خود حرکت می کند مستحق این نیست که خانه بازی های سیاسی شود.

وی ادامه داد: از همه گروه ها و جناح های سیاسی می خواهیم که دانشگاه اصفهان را بازیچه اهداف خود قرار ندهند و مراقب و نگران قضاوت تاریخ باشند.

وی رسالت اصلی دانشگاه را قدم برداشتن در مسیر علم و فناوری دانست و اظهار کرد: دانشگاه اصفهان در ماه های اخیر به خوبی در این راستا حرکت کرده است اما بنظر می آید عده ای تلاش می کنند تا دغدغه های بیرونی خود را به این دانشگاه منتقل کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه اصفهان گفت: هیچ لزومی به سر و صداهای بی مورد درباره این دانشگاه نیست و لازم است برخی دوستان، دانشگاه اصفهان را از حوزه مسائل مختلف بیرون بکشند.

کثیری در پاسخ به سوال خبرنگاران تصریح کرد: عده ای اطلاعات نادرستی را به برخی مسئولان و نمایندگان مجلس می رسانند که باعث ایجاد برخی مباحث می شود.

کثیری همچنین درباره حوادث هفته اخیر در دانشگاه اصفهان و درگیری های بوجود آمده در مراسم آغاز به کار انجمن دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه اصفهان و انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: حراست دانشگاه در حال پیگیری موضوع است.

به گفته وی عده ای از برهم زنندگان آن مراسم از خارج از دانشگاه آمده بودند.

هفته گذشته در آئین آغاز به کار انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و انجمن دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه اصفهان که با حضور «مسعود پزشکیان»، نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد، درگیری هایی بین تعدادی از شرکت کنندگان بوجود آمد.

دانشگاه اصفهان دارای حدود 15 هزار دانشجو و 600 عضو هیات علمی است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

95  −  94  =