تظاهرات «خشم» در مصر

از همه مردم مصر برای اعتراض به تبرئه مبارک و معاونانش و تاکید بر ادامه انقلاب 25 ژانویه و تحقق اهداف و دستاوردهای آن برای شرکت در تظاهرات فردا دعوت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایلنا: ائتلاف هواداران «محمد مرسی» رئیس جمهوری برکنار شده مصر فردا -سه‌شنبه- تظاهرات میلیونی «خشم» برگزار می‌کنند.

«ائتلاف ملی حمایت از مشروعیت و مخالفت با کودتا» با صدور بیانیه‌ای از همه انقلابیون مصری خواست برای نشان دادن اعتراض خود به تبرئه «حسنی مبارک» رئیس‌جمهوری مخلوع مصر و «حبیب العادلی» وزیر کشور دوران وی و شش معاونش از اتهام قتل تظاهرکنندگان در میدان «التحریر» قاهره و میدان‌های شهرهای مختلف این کشور تظاهرات میلیونی برگزار کنند.

در این بیانیه آمده است که از همه مردم مصر برای اعتراض به تبرئه مبارک و معاونانش و تاکید بر ادامه انقلاب 25 ژانویه و تحقق اهداف و دستاوردهای آن برای شرکت در تظاهرات فردا دعوت می‌شود.

دادگاه جنایی قاهره روز شنبه طی حکمی حسنی مبارک، «جمال» و «علاء» دو پسرش و «حسین سالم» تاجر مصری را از اتهام صادارت گاز به رژیم صهیونیستی به بهای پایین‌تر از بهای جهانی تبرئه کرد.

دادگاه جنایی قاهره در این حکم، مبارک و دو پسرش را از اتهام فساد مالی نیز تبرئه کرد.

این دادگاه در حکم خود در جلسه امروز اعلام کرد که صدور اتهام مشارکت در قتل تظاهر کنندگان در جریان انقلاب 25 ژانویه 2011 در مصر علیه مبارک و دو پسرش قانونی نیست و آن‌ها را با این حکم تبرئه کرد.

دادگاه جنایی قاهره همچنین طی حکمی حبیب العادلی و شش معاون وی را نیز از اتهام قتل تظاهرکنندگان در جریان انقلاب 25 ژانویه 2011 تبرئه کرد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  45