خطیبی: عبدالله‌زاده گفت می‌خواهد به تراکتورسازی بیاید

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: عبدالله‌زاده به من پیامک داد که می‌خواهد به تراکتورسازی بیاید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رسول خطیبی در واکنش به ادعای نعیم سعداوی مبنی بر اینکه او با احمد عبدالله‌زاده (بازیکن فولاد) تماس گرفته است، اظهار داشت: این‌ها تهمت است، 20 روز پیش به همن گفتند عبدالله‌زاده که بازیکن فولاد است سرباز شده اما من همان موقع گفتم که فعلاً‌ فهرستی را به باشگاه و نه بازیکنی می‌خواهم. همانطور که قبلاً گفته‌ام از فولاد نمی‌خواهم بازیکنی بگیرم.

وی ادامه داد: عبدالله‌زاده به من پیامک داد که می‌خواهد به تراکتورسازی بیاید و کل ماجرا همین بوده است.( در این حین خطیبی خطاب به فردوسی‌پور گفت که این پیامک را برای او ارسال خواهد کرد تا در برنامه 90 بخواند). خیلی جالب  است که این صحبت‌ها قبل از بازی تراکتورسازی و فولاد مطرح می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: من با همین بازیکنان جوان و بدون بازیکن سرباز قهرمان نیم‌فصل شده‌ام، الان هم اگر مشکل سه بازیکن سربازی که به تراکتورسازی داده‌اند مشخص شود با آنها پیش می‌رویم و اگر این اتفاق رخ ندهد با همین بازیکنان جوان کارمان را انجام می‌دهیم.

خطیبی در خصوص استعفای جمشید نظمی از مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی هم خاطرنشان کرد: ساعت 12 بود که این خبر به من رسید، آقای نظمی استعفا داده است ولی فردا یا پس فردا تکلیف این موضوع در جلسه هیئت مدیره باشگاه مشخص می‌شود.

به گزارش تسنیم، عادل فردوسی‌پور در اواخر برنامه 90 پیامک خطیبی را دریافت کرد اما به علت شخصی بودن آن پیامک را کامل نخواند. نکته جالب اینجا بود که در این مورد هم ادعای سرمربی تراکتورسازی تقریباً ثابت شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  2  =