خبری که کاپیتان پرسپولیس را مبهوت کرد!

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تماشاگران ما از بازی‌های لیگ محروم شدند و نمی‌دانم چرا کمیته انضباطی قصد دارد دیدار ما مقابل ذوب‌آهن را بدون تماشاگر برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد نوری که در بازی با نفت به دلیل محرومیت از روی سکو نظاره‌گر این مسابقه بود، گفت: دقایق آخر بازی را ندیدم و فقط شنیدم که گل دوم را دریافت کردیم. از این خبر شوکه شدم چرا که تیم برتر میدان در نیمه دوم پرسپولیس بود و در بدترین حالت این بازی باید مساوی می‌شد نه اینکه ما ببازیم.

وی افزود: فکر می‌کنم امروز فوتبال روز بدش را به ما نشان داد و از حالا باید این بازی را فراموش و روی بازی جمعه مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی تمرکز کنیم.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: شنیده‌ایم کمیته‌ انضباطی اعلام کرده که بازی این هفته ما مقابل ذوب‌آهن بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. نمی‌دانم بازی‌های لیگ چه ربطی به جام حذفی دارد. تماشاگران ما از بازی لیگ محروم شدند نه از جام حذفی. از مسئولان کمیته انضباطی خواهش می‌کنم تماشاگران ما را از این بازی محروم نکنند و اجازه دهند از میزبانی‌مان نهایت استفاده را ببریم.

نوری در پایان در خصوص عملکرد رضا خالقی‌فر در اولین حضورش در ترکیب پرسپولیس، گفت: به نظر من خالقی‌فر در اولین بازی‌اش خیلی خوب ظاهر شد و امیدوارم بتواند در پرسپولیس موفق باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =