غمخوار: ما پای شکایت‌مان از مرفاوی هستیم

رییس هیات مدیره باشگاه صبای قم می‌گوید این باشگاه از صمد مرفاوی شکایت کرده و اجازه نمی‌دهد مرفاوی در تیم دیگری جز صبا مربی‌گری کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اکبر غمخوار درباره پیوستن عبدالصمد مرفاوی به پیکان گفت: مرفاوی با ما قرارداد دارد و قراردادش را فسخ نکرده است. او هیچ گونه صحبتی با من و اعضای هیات مدیره و مدیران باشگاه انجام نداده و بدون هیچ اطلاعی از تیم جدا شده است. ما از مرفاوی به کمیته انضباطی شکایت کردیم و مطمئن باشید اگر مرفاوی به صبای قم برنگردد تا آخر فصل نمی‌تواند در تیم دیگری مربی‌گری کند.

وی افزود: ما مشکلی با مرفاوی نداشتیم. مسئولان باشگاه پیکان بی‌اخلاقی کردند و به نوعی مرفاوی را هوایی کردند. ما پای شکایت‌مان از صمد مرفاوی هستیم و تا زمانی که به حق‌مان نرسیم ایستادگی می‌کنیم. مطمئن باشید اجازه نمی‌دهیم این بی‌اخلاقی‌ها در فوتبال ایران رواج پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، گفته می‌شود صمد مرفاوی به خاطر عدم دریافت مطالباتش توانسته یک طرفه قراردادش را فسخ کند.

غمخوار در واکنش به این ادعا گفت: این موضوع فقط درباره بازیکنان صدق می‌کند و هیچ مربی‌ای نمی‌تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند. در ثانی ما به مرفاوی چک قراردادش را داده بودیم. وقتی چک را می‌دهیم یعنی به تعهدمان عمل کرده‌ایم حال شاید در زمان پاس شدن چک کمی تاخیر کنیم اما در نهایت این چک به پول تبدیل خواهد شد.

غمخوار تاکید کرد: واقعا برایم جای سوال است چرا این بی‌اخلاقی‌ها در فوتبال ایران رواج یافته است. مسئولان باشگاه پیکان در حالی که می‌دانستند مرفاوی با ما قرارداد دارد او را هوایی و از ما جدا کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  54