رشد ۴۵ درصدی کاربران موبایل بانک اقتصادنوین

تعداد کاربران موبایل بانک اقتصادنوین در پایان آبان ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به شکل چشمگیری یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تعداد کاربران موبایل بانک اقتصادنوین در پایان آبان ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به شکل چشمگیری افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین کاربران موبایل بانک اقتصادنوین در دوره یاد شده بیش از 45 درصد رشد داشته که نشان دهنده مقبولیت این خدمت در میان آحاد مختلف مردم جامعه به خصوص جوانان کشور است.

موبایل بانک اقتصادنوین به عنوان خدمتی مدرن برای دستیابی به اهداف در زمینه بانکداری الکترونیکی و ارائه خدمات بانکی به مشتریان رونمایی شد. این برنامه که قابلیت نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه با سیستم عامل جاوا، اندروید و IOS را داراست، امنیت و آسایش بیشتر را برای مشتریان در استفاده از خدمات بانک اقتصادنوین فراهم می‌کند.

با استفاده از این خدمت مشتریان بانک در تمام ساعات شبانه روز می‌توانند به اکثر خدمات بانکی دست یابند. همچنین امکان تبادل اطلاعات از طریق پیامک و اینترنت (GPRS، 3G، wifi، wimax و هرگونه ارتباط با اینترنت بر روی گوشی یا تبلت) هم فراهم شده است.

مشتریان عزیز می‌توانند نسخه نرم‌افزار گوشی‌های جاوا و اندروید همراهبانک اقتصادنوین را از طریق دستگاه‌های بلوتوث سرور شعب و نرم‌افزار گوشی‌های IOS را از طریق سایت سیبچه (my.sibche.ir) به صورت رایگان دریافت کنند.

همچنین علاقه مندان دریافت این خدمت می‌توانند با مراجعه به سایت بانک به آدرس www.enbank.ir با ورود به بخش بانکداری الکترونیکی از این خدمات بهره‌مند گردند.

خدمات مبتنی بر کارت

خدمات مبتنی بر سپرده

مشاهده موجودی

مشاهده موجودی

انتقال وجه کارت به کارتانتقال وجه سپرده به سپرده
پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن همراه و …انتقال وجه ساتنا و پایا
خرید شارژ سیم کارت‌های اعتباری دریافت کد شبا سپرده 
اطلاع از صورتحساب (3، 5 و 10 گردش آخر) اطلاع از صورتحساب (3، 5 و 10 گردش آخر) 
درخواست ارسال صورتحساب (10 گردش آخر) به پست الکترونیکی (email) درخواست ارسال صورتحساب (30 گردش آخر) به پست الکترونیکی (email) 
ارسال صورتحساب به فکسارسال صورتحساب به فکس 
عدم تخصیص کارت عدم تخصیص سپرده 
مسدود نمودن کارت تغییر رمز 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =