مدرسه سازی با مشارکت کارکنان بانک صادرات

بانک صادرات ایران دبستان ولایت (حضرت جواد الائمه (ع)) را با حضور مهندس پیشرو مدیر عامل این بانک و جمعی از مسئولان محلی در روستای رختیان استان خراسان شمالی افتتاح نمود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات مهندس پیشرو در مراسم افتتاح دبستان ولایت با ابزار این مطلب که
مدرسه سازی با مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران همچنان ادامه دارد، بر پرداخت تسهیلات خرد به آحاد جامعه تأکید کرد و گفت : در صورت تکمیل پرونده تسهیلاتی توسط مشتریان، این تسهیلات در اسرع وقت پرداخت می گردد.
وی خاطر نشان نمود: بانک صادرات ایران طبق مقررات بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات تا سقف صد میلیون ریال را با یک ضامن معتبر اجرا می کند .
مهندس پیشرو گفت : بانک صادرات ایران از توسعه زیرساختها و صنایع تولیدی کشور برابر مقررات با تمامی توان پشتیبانی خواهد کرد .
 بر اساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای ایفای رسالت های اجتماعی خود این مدرسه ٦ کلاسه را در زمینی به مساحت ٢ هزار متر با ٤٠٠ متر زیربنا و امکانات کامل در روستای رختیان استان خراسان شمالی افتتاح نمود.
این گزارش حاکی از آن است که بانک صادرات ایران در راستای ایفای رسالت های اجتماعی و  به منظور اعتلای فرهنگ، دانش و توسعه مناطق کمتر برخوردار تاکنون ١٠ مدرسه را در استانهای تهران، گلستان، کرمان، یزد، لرستان، خراسان رضوی و اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی تأسیس نموده است.
گفتنی است کارکنان خدوم بانک صادرات ایران با تخصیص بخشی از حقوق و مزایای خود و یا کمک های نقدی در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت نموده و گام های مؤثری در راستای پیشرفت و آبادانی کشور برداشته و بستر مناسبی برای پرورش نسل های آینده فراهم نموده اند.
شایان ذکر است این بانک به منظور جمع آوری کمکهای مردمی به انجمن و بنیاد های خیریه، نهادهای فرهنگی اجتماعی همچون ستاد بازسازی عتبات عالیات، کمک به زلزله زدگان و… حسابهای ویژه ای اختصاص داد و شعب این بانک نیز آماده دریافت وجوه هموطنان خیر می باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  1  =