ابراز تمایل شرکت‌های بزرگ IT برای حضور در بازار ایران

مدیرکل دفتر امور ترویج تجارت گفت: تعداد زیادی از کشورهای بزرگ از جمله آلمان، ایتالیا و امارات متحده عربی برای سرمایه‌گذاری در ایران و همکاری مشترک در حوزه فناوری اطلاعات ابراز تمایل کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیرکل دفتر امور ترویج تجارت گفت: تعداد زیادی از کشورهای بزرگ از جمله آلمان، ایتالیا و امارات متحده عربی برای سرمایه‌گذاری در  ایران و همکاری مشترک در حوزه فناوری اطلاعات ابراز تمایل کرده‌اند.

مهرداد جلالی‌پور در رابطه با برپایی نمایشگاه الکامپ در ایران توضیح داد: با وجود مدت زمان کوتاهی که برای آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری نمایشگاه الکامپ در اختیار داشتیم، توانستیم میزبانی هیات‌هایی از ایتالیا، امارات متحده عربی و آلمان را هماهنگ کنیم.

وی ادامه داد: جمعی از شرکت‌های معتبر برای آشنایی با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ایران در حوزه فناوری اطلاعات همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ به ایران آمدند. در این فرصت، بنگاه‌های فعال در حوزه IT و ICT می‌توانند مذاکرات و رایزنی‌های خود را با این شرکت‌های معتبر دنیا داشته باشند و زمینه همکاری‌های مشترک را فراهم سازند.

نمایشگاه الکامپ ایران یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های حوزه IT و ICT در منطقه محسوب می‌شود که در حال حاضر پذیرای 330 شرکت داخلی و خارجی است.

مدیرکل دفتر امور ترویج تجارت، نمایشگاه‌ها را مکانی برای تنظیم برنامه‌ها و رسیدن به اهداف توسعه‌ای و زمینه‌ای برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور دانست و تاکید کرد: امروز ایران به جایگاهی رسیده است که قدرت‌های بزرگی مانند آلمان و ایتالیا در پی آن هستند که سهمی از بازار ایران از طریق سرمایه‌گذاری مشترک کسب کنند. این شرکت‌ها گفته‌اند که برای حضور در نمایشگاه‌های IT سال آینده ایران در حال برنامه‌ریزی هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  8