همسر «ابوبکر البغدادی» برگ برنده لبنانی ها

برخی منابع می گویند دولت لبنان می تواند از دستگیری همسر سابق و دختر سرکرده گروهک تروریستی داعش و خواهر یکی از سرکرده های گروهک تروریستی جبهه النصره و دو تروریست دیگر برای آزاد کردن هجده نظامی ربوده شده لبنانی در منطقه عرسال لبنان استفاده کند و ظاهراً برخی رفت و آمدها گویای همین مسئله است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، برخی منابع می گویند دولت لبنان می تواند از دستگیری همسر سابق و دختر سرکرده گروهک تروریستی داعش و خواهر یکی از سرکرده های گروهک تروریستی جبهه النصره و دو تروریست دیگر برای آزاد کردن هجده نظامی ربوده شده لبنانی در منطقه عرسال  لبنان استفاده کند و ظاهراً برخی رفت و آمدها گویای همین مسئله است.
 
سجی الدلیمی همسر سابق ابوبکر البغدادی خواهر ابو ایوب العراقی از سرکرده های گروهک تروریستی جبهه النصره نیز است.
 
آلاء العقیلی همسر ابو علی چچنی از فرماندهان جبهه النصره و عبد الله الرفاعی رئیس شورای نظامی ارتش موسوم به ارتش آزاد سوریه در منطقه قلمون در ریف دمشق از دیگر افراد دستگیر شده هستند.
 
مونا طحینی گزارشگر المنار در گزارشی گفت این چهار نفر در مذاکرات مربوط به نظامیان ربوده شده در واقع برگ برنده هایی در دست دولت لبنان هستند و دولت لبنان عملا می تواند در پرونده مذاکراتش با داعش و جبهه النصره بازنگری کند. منابع آگاه گفتند دولت لبنان می تواند شرایط مذاکره را از موضع قدرت تحمیل کند و بازنگری در این پرونده به معنای آغاز تغییر در شیوه مذاکره است.
 
منابع امنیتی گفتند الدلیمی برای مقاومت در برابر بازجویی آموزش دیده است و همین کار دریافت اطلاعات از وی را دشوار می کند.
 
اهمیت سجی الدلیمی فراتر از همسر البغدادی بودن یا خواهر ابو ایوب العراقی بودن است و رفت و آمدهای مکرر وی بین بیروت و شمال لبنان و عرسال لبنان نشانگر نقش امنیتی اوست.
 
از طرف دیگر فرد فلسطینی دستگیر شده به همراه سجی الدلیمی نیز همسر اوست و الدلیمی از این فرد فلسطینی حامله است.
 
احتمالا این فلسطینی از اعضای گروههای تروریستی است و همین یک برگ برنده دیگری در دست دولت لبنان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  +    =  66