لوریس جایگزین دخیا می‌شود

هوگو لوریس جایگزین دیوید دخیا در دروازه یونایتدی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران، دیوید دخیا دروازه‌بان جوان و اسپانیایی باشگاه منچستر یونایتد که زمان تصدی الکس فرگوسن به این تیم پیوست، توانسته در سال‌های اخیر و به خصوص این فصل به بلوغ فکری و فنی دست یابد و درخشش خیره ‌کننده‌ای را از خود به نمایش بگذارد و به نوعی نور‌افکن‌های تیم‌های مطرح دنیا را به سوی خود روشن کند.

مسئله‌ای که نگرانی‌ها را برای یونایتدی‌ها در قبال از دست دادن او در فصل آینده ایجاد کرده است باشگاه رئال مادرید هم‌اکنون وی (دیوید دخیا) را به عنوان گزینه اصلی ایکر کاسیاس معرفی کرده است و قصد دارد با پیشنهاد 30 میلیون پوندی باشگاه انگلیسی را تطمیع کند.

این در حالی است که خود دروازه‌بان اسپانیایی دیوید دخیا نیز علاقه‌ای به تمدید قرارداد با شیاطین سرخ ندارد یونایتدی‌ها هم دست به کار شده‌اند و باشگاه لندنی تاتنهام بر سر دروازه‌بانان این تیم هوگو لوریس وارد مذاکره شده‌اند و امیدوارند بتواند وی را در فصل نقل و انتقالات تابستانی در صورت جدایی دخیا به ترکیب خود بیافزایند.

گفتنی است، باشگاه منچستر یونایتد هم‌اکنون با 25 امتیاز در جایگاه چهارم رقابت‌های لیگ پریمیر در سایه مربیگری لویس فن‌خال هلندی قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

57  ⁄    =  19