پرکارترین کارمند «آمازون» را بشناسید

از آنجایی که خرید مشتریان از بزرگ‌ترین خرده‌فروش تجارت الکترونیکی دنیا رو به افزایش است، آمازونی‌ها انبارهای خود را مجهز به روبات‌هایی کرده‌اند که بسیار سریع‌تر از نیروی انسانی کار می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از آنجایی که خرید مشتریان از بزرگ‌ترین خرده‌فروش تجارت الکترونیکی دنیا رو به افزایش است، آمازونی‌ها انبارهای خود را مجهز به روبات‌هایی کرده‌اند که بسیار سریع‌تر از نیروی انسانی کار می‌کنند.

به گزارش «سی‌نت» قبلا از نیروی انسانی برای یافتن کالای سفارش داده شده، استفاده می‌شد و این کار بسیار زمان‌بر بود، اما از تابستان به بعد روبات‌هایی موسوم به Kiva این وظیفه را به عهده گرفتند و به جای سرگردانی نیروی انسانی میان قفسه‌ها و ساعت‌های تلف شده زیاد آنها با سرعت به سراغ قفسه مورد نظر رفته و کالا را برمی‌دارند و به ایستگاه تحویل کالا بازمی‌گردند.

طبق گزارش آمازون، سال گذشته این شرکت به‌طور متوسط در هر ثانیه 426 ثبت سفارش داشته است که پاسخگویی به این سفارش‌ها کار بسیار وقت‌گیر و کسل‌کننده‌ای برای نیروی انسانی است؛ حال اینکه این روبات‌ها ساعات زیادی در روز کار می‌کنند و خسته هم نمی‌شوند و این امتیاز بزرگی به نسبت نیروی انسانی محسوب می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  ⁄  3  =