موفقیت فبلت اپل در بازار آمریکا

هر چند اپل در ابتدای ابداع گوشی‌های فبلت (گوشی‌هایی که صفحه نمایش بزرگ‌تر از موبایل‌های مرسوم و کوچک‌تر از تبلت‌ها دارند) چندان حضور نداشت اما آی‌فون 6 پلاس و صفحه نمایش 5/5 اینچی آن آغازی بر ورود این شرکت به این عرصه بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد هر چند اپل در ابتدای ابداع گوشی‌های فبلت (گوشی‌هایی که صفحه نمایش بزرگ‌تر از موبایل‌های مرسوم و کوچک‌تر از تبلت‌ها دارند) چندان حضور نداشت اما آی‌فون 6 پلاس و صفحه نمایش 5/5 اینچی آن آغازی بر ورود این شرکت به این عرصه بود.
بر‌اساس گزارش خبرگزاری‌ها فبلت جدید اپل که حدود دو ماه قبل پا به بازار گذاشت در آمریکا با چنان استقبالی رو‌به‌رو شده که به زودی حاکمیت فبلت در این کشور را در دست خواهد گرفت. بر این اساس هم‌اکنون فبلت‌ها فقط حدود 10 درصد از بازار موبایل‌های هوشمند را در آمریکا در دست دارند که حدود 2 درصد از سال 2013 بیشتر است.
حدود 58 درصد از کسانی که در یک نظرسنجی شرکت کرده‌اند، گفته‌اند که یا آی‌فون 6 پلاس دارند یا قصد خرید آن را دارند. این همه در حالی است که فروش آی‌فون 6 پلاس نسبت به آی‌فون 6 به مراتب کمتر بوده و بخش عمده موفقیت اپل از فروش آی‌فون 6 به دست آمده است.
حالا اما به نظر می‌رسد که بر خلاف استراتژی شکست خورده اپل در معرفی آی‌فون 5C که در کنار آی‌فون 5S مجال موفقیتی نیافت حالا اما در عین اینکه استقبال از آی‌فون 6 بسیار بالا بوده آی‌فون 6 پلاس هم با انبوهی از علاقه‌مندانی مواجه شده که در این سال‌ها در انتظار گوشی با صفحه نمایش بزرگ‌تر اپل بودند.
در همین حال البته نباید از نظر دور داشت که طی سال‌های اخیر فروش تبلت‌های اپل موسوم به آی‌پد نیز کاهش یافته و این می‌تواند به این معنا باشد که خریداران پیشین و جدید اپل ترجیح داده‌اند که فبلت اپل را امتحان کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  3