بانک ملت اوراق با سود۲۲درصد منتشر کرد

با ‌مجوز بانک ‌مرکزی‌ جمهوری اسلامی ایران، بانک ملت، گواهی ‌سپرده‌ مد‌ت‌دار ویژه ‌سرمایه‌گذاری(عام) با نرخ سود 22 درصد منتشر می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام)  این بانک، با نام ، یک ساله و به صورت الکترونیک (اوراق چاپی و کوپن وجود ندارد) است و از طریق تمامی شعب به مشتریان عرضه خواهد شد.
بر اساس این گزارش، این اوراق  در حجم 15  میلیون واحد یک میلیون ریالی عرضه خواهد شد.
نرخ سود علی الحساب اوراق مذکور به صورت سالانه 22 درصد است و  قابلیت بازخرید قبل از سررسید با نرخ 17 درصد سالانه را در تمامی شعب دارا خواهد بود.
بر این اساس، فروش اوراق گواهی سپرده بانک ملت ‌از روز شنـبـه‌ 15 آذرماه سال 1393 آغاز شده و منوط به عدم تجاوزاز سهمیه ابلاغی تا پایان ساعت کاری روز پنجشنبه 20 آذرماه 1393 ادامه خواهد یافت ‌و ‌از روز‌ دوم ‌فروش، ‌سود به صورت روزشمار محاسبه خواهد شد.
متقاضی‌ گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) ، باید یک حساب متمرکزدر بانک ملت جهت واریز سود معرفی کند و تمامی عملیات مربوط به خرید، فروش و واریزسود، صرفاً  از طریق واریز به حساب معرفی شده صورت می‌پذیرد.
سود علی الحساب‌ گواهی سپرده مذکور، به صورت روزشمار در مقاطع یک ماهه و در سررسید گواهی سپرده ( پانزدهم هرماه ) به صورت مکانیزه از سوی سامانه بانکداری متمرکز به حساب معرفی شده دارنده واریز خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  59  =  67