خانم ۷۰ ساله عضو باند سرقت

با تلاش مأموران دو نفر از سرنشینان زن حدوداً 55 و 70 ساله و نیز یک نفر مرد حدوداً 40 ساله در منتهی‌الیه حوزه استحفاظی، دستگیر و به همراه دو دستگاه خودروی متعلق به متهمان به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بجستان در استان خراسان رضوی، باند سه نفره سارقان حرفه‌ای منزل با بیش از 10 فقره سرقت متلاشی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمدعلی صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان بجستان با اعلام اینکه مرکز فوریت‌های پلیسی شهرستان فردوس خراسان جنوبی با چند فقره سرقت روبرو شده، گفت: سارقان پس از سرقت متواری شدند و بلافاصله اکیپی از مأمورین نیروی انتظامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان را تحت کنترل قرار دادند.

وی اظهار کرد: مأموران در تحقیقات خود دریافتند که دو دستگاه خودرو پژو پارس و زانتیا در محل کمربندی شهرستان مشکوک است که بلافاصله دستور ایست را صادر کردند که سرنشینان اقدام به فرار کردند اما با تلاش مأموران دو نفر از سرنشینان زن حدوداً 55 و 70 ساله و نیز یک نفر مرد حدوداً 40 ساله در منتهی‌الیه حوزه استحفاظی، دستگیر و به همراه دو دستگاه خودروی متعلق به متهمان به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ صادقیان تصریح کرد: در بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد یکی از متهمان خانم دارای دو فقره سرقت در کشور ترکیه و استان فارس و خانم دیگر دارای چهار فقره سرقت است و متهم سوم نیز دارای سرقت‌های متعدد تحت پوشش مأمور نیروی انتظامی هستند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای مکشوفه 80 گرم طلاجات، 28 میلیون ریال وجه نقد، آلات و ادوات از قبیل یک عدد دیلم مناسب جهت تخریب قفل و درب، یک عدد تبر بزرگ، یک قبضه شمشیر با غلاف مربوطه، چند رشته دستبند یکبار مصرف، لباس نظامی و یک شیشه کوچک محلول تشخیص طلاجات از بدلیجات کشف و ضبط شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  24