مدیر عامل بورس رفتنی شد / صالح آبادی به یانک توسعه صادرات می رود

روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر تغییر بالاترین مقام اجرایی بازار سرمایه برای چندمین بار در فضای تالار شیشه‌ای پیچید، اما این بار با قدرت بیشتری دهان به دهان شد؛ به طوری که حتی گزینه جایگزینی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا، گرچه این شایعه برای چندمین بار مطرح شده اما این بار تفاوت اساسی با قبل داشت؛ به طوری که جایگزین قطعی علی صالح آبادی مشخص و اعلام شده که وزیر اقتصاد با گزینه دیگری به عنوان ریاست سازمان بورس موافقت کرده است و ریاست وی در سازمان بورس و اوراق بهادار نهایی شده و با حکم وزیر اقتصاد فعالیت خود را رسما در این سازمان آغاز می‌کند.

 

این گزینه، محمد فطانت‌فرد است که در گذشته مدیرعامل تامین سرمایه لوتوس پارسیان و عضو هیات مدیره بانک پارسیان بود که در دولت جدید، با حکم وزیر اقتصاد به عنوان عضو هیات مدیره و معاون اعتباری بانک ملی انتخاب شد.

 

البته در گذشته گزینه‌هایی مانند علی رحمانی، مدیرعامل سابق شرکت بورس، طهماسب مظاهری، وزیر سابق اقتصاد و فرهاد حمیسی، مدیر عامل سرمایه‌گذاری بانک ملی مطرح شده بودند که مورد موافقت قرار نگرفتند.

 

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که علی صالح‌آبادی قرار است به عنوان مدیر عامل به بانک توسعه صادرات برود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  3