طلا ۳۲ دلار گران شد

در حالی که به دلیل افت شاخص بورس‌ها تقاضای جهانی برای طلا افزایش یافته قیمت فلز زرد از ابتدای امروز تاکنون 32 دلار افزایش پیدا کرده است به طوری که هر اونس طلا در برابر 1238 دلار معامله می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  تسنیم به نقل از بلومبرگ،‌ در حالی که افت شاخص بورس های جهان در روز گذشته 100 میلیارد دلار به سهامداران زیان زده بود امروز نیز روند نزولی شاخص بازارهای سرمایه ادامه یافت.

این مسئله باعث شد تا سرمایه گذاران بار دیگر به خرید طلا به عنوان منبعی مطمئن تر برای سرمایه گذاری روی بیاورند. در نتیجه تقاضا برای طلا افزایش یافت و قیمت فلز زرد در معاملات امروز 32 دلار افزایش یافت.

در لحظه مخابره خبر در بازار معاملات آنلاین نیویورک هر اونس طلا در برابر 1238 دلار معامله می شود که این رقم نسبت به روز گذشته 32 دلار افزایش یافته است.

افت شدید ارزش دلار نیز در افزایش قیمت نفت موثر بوده است. دلار در معاملات امروز 1.12 سنت ارزش خود را در برابر یورو از دست داده است.

قیمت نفت نیز که امروز به 65 دلار سقوط کرده بود بخشی از کاهش قیمت خود را جبران کرد و در حال حاضر هر بشکه نفت برنت دریای شمال در برابر 66 دلار و 10 سنت معامله می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

26  −  21  =