احتمال بسته شدن تمامی مرزهای کشور

معاون سازمان حج و زیارت از احتمال بسته شدن مرزها خبر داد و گفت: تعداد زیاد زائران در مرز مهران باعث معطلی چندین ساعته آنها شده بنابراین درخواست می کنیم به مرزهای دیگر بروند.

خبرگزاری مهر: معاون سازمان حج و زیارت از احتمال بسته شدن مرزها خبر داد و گفت: تعداد زیاد زائران در مرز مهران باعث معطلی چندین ساعته آنها شده بنابراین درخواست می کنیم به مرزهای دیگر بروند.

ناصر خدرنژاد با بیان این مطلب افزود: تعداد زیاد زائران اربعین در مرز مهران باعث شده که ساعتهای زیادی حتی تا یک روز در مرز برای عبور معطل شوند به همین دلیل از زائران درخواست می کنیم از ورود به مرز مهران خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه امکان پذیرایی زائران در مهران و ایلام وجود ندارد، گفت: امکانات تا حدی نیست که تعداد زیاد زائران را بتوانیم پذیرایی کنیم و در حال حاضر فاصله 100 کیلومتری ایلام تا مهران با خودروهای شخصی پر شده است و یک روز و نیم حرکت خودروها از ایلام تا مهران به طول می انجامد.

معاون سازمان حج و زیارت تاکید کرد: با توجه به جمعیت بالای زائران در مرزها احتمال بسته شدن آنها وجود دارد ولی تصمیم گیری در این خصوص دست ما نیست و باید مسئولان عراقی به ما اطلاع دهند اما هنوز روز خاصی را اعلام نکرده اند.

به گفته وی، برای بازگشت زائران نیز در حال تصمیم گیری در ستاد اربعین هستیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  ⁄  11  =