واکنش جانشین اشتون به شهادت ابوعین

در پی شهادت زیاد ابوعین وزیر امور مقاومت در برابر شهرک سازی اسرائیل در درگیری با نظامیان صهیونیست فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا واکنش نشان داد. در بیانیه ای که در همین رابطه از سوی دفتر موگرینی منتشر شده شهادت این مقام فلسطینی بسیار نگران کننده خوانده شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر لزوم انجام سریع تحقیقات مستقل در مورد علت شهادت وزیر فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست تاکید کرد.

به گزارش مهر به نقل از جروزالم پست، در پی شهادت "زیاد ابوعین" وزیر "امور مقاومت در برابر شهرک سازی اسرائیل" در درگیری با نظامیان صهیونیست "فدریکا موگرینی" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا واکنش نشان داد. در بیانیه ای که در همین رابطه از سوی دفتر موگرینی منتشر شده شهادت این مقام فلسطینی "بسیار نگران کننده" خوانده شده است.

این مقام اتحادیه اروپا با تاکید بر لزوم مداخله جامعه جهانی در تحولات سرزمین های اشغالی فلسطین، خواستار انجام تحقیقات سریع و مستقل در مورد علت وقوع این حادثه شد. وی همچنین از دو طرف خواست ضمن حفظ خویشتنداری از انجام هر اقدامی که به افزایش تنش ها منجر شود، خودداری کنند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

77  +    =  86