انتشار نسخه دوم نرم افزار شعبه یاب بانک

نرم افزار سام بانکها که نسخه اول آن اوایل اسفند ماه 1392منتشر شد و مورد استقبال کاربران اپلیکیشن های تلفن های هوشمند قرار گرفت، اکنون با تحولاتی بنیادین در نسخه دوم خود و باز هم بصورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شرکت تجارت سامانه ایده‌های برخط، نسخه اولیه فقط شامل ارائه اطلاعات جغرافیایی شعب بانکهای مختلف بر روی نقشه همراه با امکاناتی نظیر مسیریابی، نمایش نزدیک ترین شعب به کاربر و امکان برقراری تماس با شعب بانک بود، اما در نسخه جدید ضمن افزودن چند بانک دیگر در فهرست سام، امکانات متنوع بانکی دیگری نظیر امکان خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت قبوض، ابزار مخصوص مدیریت و نگهداری اطلاعات حساب و کارت بانکی، ابزار محاسبه سود سپرده بانکی به آن اضافه شده است.
جالب است که شرکت ایده های برخط به عنوان طراح و تولیدکننده این نرم افزار با وجود افزدن امکانات فراوان به نسخه جدید بازهم اپلیکیشن سام را بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.
در نسخه جدید سام بانکها علاوه بر افزودن ابزارهای مختلف بانکی به آن شاهد بهبودهایی در رابط گرافیکی، سرعت در نمایش اطلاعات، افزودن امکانات امنیتی نظیر رمزنگاری اطلاعات، الگوریتم امن بازیابی رمز عبور، امکان ذخیره سازی اطلاعات جغرافیایی و مشاهده نقشه در حالت آفلاین و روش های جدید و دقیق تر موقعیت یابی کاربران به برنامه نیز هستیم که موجب شده شاهد برنامه ای با کیفیت استانداردهای بین المللی باشیم. در حقیقت می توان گفت سام بانک ها، بانکی ترین اپلیکیشن در بازار است که توسط یک شرکت نرم افزاری غیر بانکی ارائه شده است و کاربران می توانند بصورت یکجا از تمامی امکانات بانکی قابل ارائه توسط شرکت های خصوصی استفاده نمایند.
نرم افزار سام را می توانید از طریق بازار و یا با اسکن QR زیر دریافت نمایید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

92  ⁄    =  23