سرویس ویزا چک آوت به بازار رونق می بخشد

سرویس ویزا چک آوت که در حال حاضر در استرالیا، کانادا و ایالات متحده در دسترس است، فرایند یکپارچه سازی را برای صادرکننده ها و صاحبان کارت های پرداخت ساده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا سرویس ویزا چک آوت که در حال حاضر در استرالیا، کانادا و ایالات متحده در دسترس است، فرایند یکپارچه سازی را برای صادرکننده ها و صاحبان کارت های پرداخت ساده کرده است. بخش های تجاری باید فقط ظرف مدت چند روز بتوانند هر گزینه ای را در صفحات پرداخت خود نصب کنند. زمانی که آن ها این کار را انجام می دهند، مشتریان می توانند با یک بار ورود به سیستم (single login)، یک بار پرداخت را با موفقیت انجام دهند. رابط های مشتری فقط شامل یک تصویر کوچک از برند ارائه کننده کارت روی کلید انتخاب می شود.

بیش از 80 بخش تجاری آنلاین در استرالیا، کانادا و ایالات متحده به سیستم ویزا چک آوت پیوسته اند مانند Neiman Marcus, Staples, United Arilines, Pizza Hut و Ticketmaster. آن ها درست مانند سایر خریدهای CNP ؛ همان نرخ های مشابه پذیرش CNP را برای تراکنش های ویزا چک آوت می پردازند.

ویزانت (VisaNet) کلیه تراکنش ها را به صاحبان بخش های تجاری تحویل می دهد. در این جا TSYS و Vantic  اولین صاحبان بخش های تجاری هستند که در ایالات متحده اعلام کرده اند که از ویزا چک آوت پشتیبانی می کنند.

بیش از 180 ارائه کننده کارت پرداخت در ایالات متحده در نظر دارند ویزا چک آوت را پشتیبانی کنند، چیس، ولزفارگو، بانک آمریکا و سیتی بانک از آن دسته اند.

به صاحبان کارت های پرداختی پیشنهاد می شود در وب سایت ارائه کننده کارت خود ثبت نام کنند. پس  از این ثبت نام بلافاصله یک تخفیف خاص ارائه می شود و یک پیوند (Link) به بخش تجاری یا بخش هایی که از ویزا چک آوت پشتیبانی می کند؛ را باز می کند.

صاحبان کارت ها نیز می توانند به صورت مستقیم در ویزا چک آوت و یا هر وبسایت مربوط به بخش های تجاری پشتیبانی کننده ثبت نام کنند و نام، نام کاربری و کلمه عبور خود را ثبت کنند. سپس آن ها می توانند یک یا چند کارت ویزا، مستر، امکس، دیسکاور و یا کارت های بدهی و اعتباری را به عضویت درآورند.

برخلاف V.me پروژه ویزا چک آوت، هیچ ادعایی برای کیف پول دیجیتال ندارد. هیچ برنامه انتقال وجوه شخص به شخصی ندارد و از کارت های وفاداری مشتریان نیز استفاده نمی کند و حتی فرصتی برای جداسازی پرداخت های مختلف با کارت های مختلف نیز ارائه نکرده است. هدف از این پروژه تمرکز بر سادگی چک آوت با آگاهی خاصی از مشتریان صاحب گوشی های هوشمند و خریدهای آن ها می باشد.

منبع: مجله نیلسون ریپورت شماه 1045

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

65  ⁄    =  65