صادقی: ۴۵ دقیقه وحشتناکی را گذراندیم

تیم استقلال تهران شب گذشته بعد از تساوی مقابل تیم استقلال اهواز به فرودگاه بین‌المللی اهواز رفت و سپس بازیکنان این تیم برای بازگشت به پایتخت سوار هواپیما شدند.

خبرگزاری آنا: تیم استقلال تهران شب گذشته بعد از تساوی مقابل تیم استقلال اهواز به فرودگاه بین‌المللی اهواز رفت و سپس بازیکنان این تیم برای بازگشت به پایتخت سوار هواپیما شدند.

در حالی که همه مسافران این هواپیما خود را برای لندینگ ( فرود هواپیما )آماده کرده بودند اما چرخ‌های هواپیما باز نشد و مسافران به مدت 45 دقیقه با نگرانی در هوا بودند.

این هواپیما که متعلق به شرکت هوایی نفت بود به دلیل نقص فنی و عدم باز شدن چرخ 4 بار بر فراز فرودگاه مهرآباد گردش کرد و در نهایت خوشبختانه خلبان تقوی موفق شد همه مسافران را به سلامت به زمین بنشاند.

بازیکنان استقلال به همراه بقیه مسافران هواپیما،‌در طول مدت 45 دقیقه به شدت نگران بودند و این موضوع کاملا در چهره‌ آنها هویدا بود و مسافران دائما در حال ذکر گفتن بودند. در نهایت اگرچه هواپیما به سلامت در فرودگاه نشست اما این مانع از اعتراض شدید مسافران به نقص فنی هواپیمای شرکت نفت نشد.

در همین باره، امیرحسین صادقی درباره اتفاق دیشب عنوان‌کرد: لحظات بسیار وحشتناکی بود، همه مسافران دچار ترس و واهمه بودند.

وی ادامه داد: زمانیکه متوجه شدیم هواپیما دچار نقص فنی شده همه بازیکنان تیم فقط با ذکر صلوات و ائمه اطهار(ع) تلاش می‌کردند تا آرامش خود را حفظ کنند.

وی افزود: باور کنید برخی از مسافران تا مرز سکته هم رسیدند اما خدا را شکر همه چیز به خیر گذشت و در نهایت هواپیما بعد از باز شدن چرخ‌ها سالم به زمین نشست.

صادقی گفت: معتقدم تنها ذکر ائمه اطهار(ع) باعث شد تا هواپیما سالم به زمین بنشیند و شب گذشته،‌ خدا حامی همه مسافران آن هواپیما بود.

کاپیتان استقلال همچنین درباره بازی با همتای استقلالی خود عنوان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم اما حریف تیم دست‌وپا بسته‌ای نبود و در نهایت کار به تساوی کشیده شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  ⁄    =  7