بهترین بازیکن و مربی ماه لیگ برتر انگلیس

مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی و سرمربی نیوکاسل به ترتیب به عنوان بهترین بازیکن و برترین مربی ماه نوامبر فصل جاری لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند.

خبرگزاری تسنیم: سرخیو آگرو از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به عنوان بازیکن برتر ماه نوامبر لیگ برتر انتخاب و معرفی شد. این مهاجم آرژانتینی در ماه گذشته میلادی در چهار بازی سه گل برای آبی‌های منچستر به ثمر رساند. در تاریخ 2 نوامبر 2014  آگرو گل برتری من‌سیتی را در دربی منچستر وارد دروازه شیاطین سرخ کرد و همچنین در تساوی 2 بر 2 این تیم برابر کوئینز پارک‌رنجرز هر دو گل تیمش را به تور دروازه حریف دوخت. این مهاجم 26 ساله در فصل جاری لیگ برتر در 15 بازی 14 گل برای من‌‎سیتی به ثمر رسانده و در حال حاضر بهترین گلزن این رقابت‌هاست.

همچنین آلن پاردو، سرمربی تیم فوتبال نیوکاسل از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به عنوان بهترین مربی ماه نوامبر لیگ برتر انتخاب شد. این مربی انگلیسی تیمش در ماه گذشته میلادی سه پیروزی مقابل تیم‌های لیورپول، وست‌برومویچ و کوئینز پارک‌رنجرز به دست آورد و شاگردانش تنها با نتیجه یک بر صفر در آپتون پارک مغلوب وستهام شدند.

براساس این گزارش، شاگردان آلن پاردو اخیراً دست به کار بزرگی زدند و در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک چلسی را شکست دادند. آنها اولین باخت فصل را به آبی‌پوشان لندنی تحمیل کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  −  65  =