پرسپولیس و استقلال استقبال کردند

علیرضا محسنی گفت: مصوبات و آئین نامه هایی مبنی بر برگزاری لیگ برتر و دسته یک تنظیم شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،علیرضا محسنی رئیس سازمان لیگ بیلیارد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: هاشم اسکندری رئیس فدراسیون آئین نامه جامع و کاملی را تنظیم کرده است که برای اظهارنظر و پیشنهادات به هیئت های بیلیارد و بولینگ ارسال خواهد شد.
 
وی ادامه داد: مکاتباتی با تیم های برتر کشور مثل پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن انجام شده است، به خصوص افشارزاده مدیرعامل استقلال استقبال خوبی کرده، تیم بیلیارد دانشگاه آزاد را به عزیزخانی سپردیم که دانشجویان برتر را معرفی کند، پرسپولیس و مس کرمان هم استقبال خوبی کردند که تیمی در لیگ بیلیارد داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: برای لیگ برتر و دسته یک ما دنبال آن هستیم که حداقل 8 و حداکثر 12 تیم در آن حضور داشته باشند، ولی در حال حاضر تیم ها مشخص نمی باشد.
 
وی ادامه داد: اگر هیئت استانها براساس آئین نامه بتوانند فضای خوب و امکانات و استانداردهای موجود را ترتیب بدهند، بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد، در غیر این صورت به صورت متمرکز در تهران خواهد بود.
 
محسنی در پایان خاطرنشان کرد: ما خوشبین هستیم تا دی ماه کار را شروع کنیم و اولین لیگ برتر و دسته یک ایران را راه اندازی کنیم، ولی بدلیل کارهای اداری شاید به بهمن ماه برسد ولی تمامی تلاش خود را می کنیم تا به سال 94 نکشد و حداکثر زمانی که در نظر گرفته شده است، 22 بهمن با روز پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود که امید داریم محقق شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1