۵۰۰هزار ابزار کاربردی در فروشگاه اینترنتی Windows Store /همه ویندوزها یکی می‌شوند

مایکروسافت ارایه داد

فروشگاه اینترنتی Windows Store این روزها به موضوع داغ در همه رسانه‌ها تبدیل شده است و مایکروسافت تاکنون بیش از 500هزار ابزار کاربردی در آن ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،فروشگاه اینترنتی Windows Store این روزها به موضوع داغ در همه رسانه‌ها تبدیل شده است و مایکروسافت تاکنون بیش از 500هزار ابزار کاربردی در آن ارائه کرده است.

به گزارش رایورز، با وجود عرضه این نرم‌افزارها و ابزارهای کاربردی مایکروسافت به واسطه اتخاذ روش‌های ویژه در جریان تایید ابزارهای جدید همچنان مورد انتقاد قرار می‌گیرد و گفته می‌شود که تنها ابزارهای مدرن برای سیستم‌های عامل ویندوز و ویندوز فون روی این فروشگاه عرضه می‌شوند. اما این شرکت بزرگ نرم‌افزاری به‌تازگی یک آگهی تلویزیونی پخش کرده است که در آن گفته می‌شود Windows Store هر ابزاری را که مدنظر داشته باشید برای شما تهیه می‌کند.

در این آگهی تبلیغاتی گفته می‌شود که فروشگاه اینترنتی Windows Store به‌زودی بخش‌های دیگر را برای ارائه ابزارها و نرم‌افزارها شامل می‌شود که از جمله آنها می‌توان به بازی، سبک زندگی، سرگرمی و ابزارهای اجتماعی اشاره کرد. این اتفاق امکان اجرای همزمان چند ابزار را برای ویندوز فراهم می‌کند و در این آگهی نشان داده شده است که ویندوز به صورت همزمان می‌تواند چهار ابزار را در کنار یکدیگر اجرا کند.

در بخش دیگر نشان داده شده است که هیچ تفاوتی بین فروشگاه اینترنتی مخصوص ویندوز و ویندوز فون وجود ندارد و کاربران هر یک از این پلت‌فرم‌ها به راحتی می‌توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. این آگهی بخشی از تلاش شرکت مایکروسافت برای یکی کردن سیستم‌های عامل ویندوز و ویندوز فون را نشان می‌دهد و بر اساس آن گفته شده است که Windows Store برای همه پلت‌فرم‌های مایکروسافت یکی خواهد شد. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

79  ⁄    =  79