شاکیان قبض همراه اول به سامانه اطلاع‌رسانی اپراتور مراجعه کنند

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: مشترکان دارنده سیم‌کارت همراه اول که در مورد صورتحساب قبوض خود شکایت دارند می‌توانند از طریق تماس با سامانه اطلاع‌رسانی همراه اول به شماره 9990، موارد شکایت خود را از اپراتور پیگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،غلامرضا داداش‌زاده گفت: برخی از مشترکین از طریق سامانه 195 نسبت به افزایش قبوض خود شکایت داشتند که بررسیهای انجام شده،نشان‌دهنده عدم تغییر در تعرفه‌های اعمالی بوده است و برخی از این موارد به دلیل استفاده مشترکین از سرویس‌های ارزش افزوده و همچنین اختلال در سامانه ثبت پرداخت میان دوره‌ای در شبکه همراه اول است.

وی درباره نحوه رسیدگی به شکایات مشترکان گفت: مشترکین می‌توانند این موارد را با مراجعه به امور مشترکین اپراتورها و دریافت ریز مکالمات از اپراتور پیگیری کرده و در صورت عدم رفع مشکل، از طریق سامانه 195 وزارت ارتباطات موضوع را اعلام کنند.

داداش‌زاده با تاکید بر نظارت دقیق بر تعرفه‌های اعمال شده تصریح کرد: رگولاتوری با توجه به دسترسی‌های بر خط ایجاد شده به شبکه اپراتورها بر تعرفه‌های اعمال شده نظارت می‌کند و در حال حاضر تعرفه‌های اعمال شده در شبکه تلفن ثابت و سیار براساس مصوبه 184 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

43  −  39  =