تاکنون در بخش ساخت مسکن مهر برای ۹۰۸۹۰ واحد تسهیلات پرداخت کرده ایم

بانک مسکن استان آذربایجان شرقی تاکنون در بخش ساخت مسکن مهر برای 90890 واحد، تسهیلاتی بالغ بر 20.000 میلیارد ریال پرداخت نموده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک مسکن، محبوب قرصی معاون اجرایی بانک مسکن مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی با بیان این مطلب گفت:همچنین میزان تسهیلات پرداخت شده بانک مسکن استان در بخش بافت فرسوده مبلغ 1.511 میلیارد ریال برای 8881 واحد و در بخش مسکن روستایی مبلغ 2.643 میلیارد ریال برای 29740 واحد بوده، که رتبه اول کشوری را در پرداخت تسهیلات روستایی به خود اختصاص داده است.
وی افزود:تعداد پروژه های تحویل داده شده به متقاضیان مسکن مهر و فروش اقساطی شده 46439 واحد بوده که مبلغی بالغ بر 9.977 میلیارد ریال را شامل می شود.
معاون اجرایی مدیریت شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی یادآور شد: از تعداد 90890 واحد مسکونی مورد مشارکت بانک، تعداد 75 هزار واحد مسکونی صد درصد تکمیل گردیده و تعداد 15890 واحد مسکونی از متوسط 70 در صد پیشرفت فیزیکی برخوردار می باشند.
وی همچنین اظهارداشت: بانک مسکن آمادگی دارداز محل اقساط وصولی مسکن مهر واحد هایی که قبلا فروش اقساطی شده اند برای پرداخت تسهیلات به واحد های نیمه تمام مسکن مهر و تامین مالی واحدهایی که از سوی وزارت راه و شهرسازی به بانک اعلام می گردد، برابر ضوابط و مقررات اقدام نماید.
قرصی در پایان گفت: با توجه به اینکه گردش مالی یکی از اصول اساسی در بانک ها می باشد و منابع مالی بانک جزء بیت المال محسوب می شود، لذا انتظاری که از تسهیلات گیرندگان مسکن مهر می توان داشت این است که با پرداخت به موقع اقساط خود، زمینه را برای خدمت رسانی هر چه بیشتر این بانک، به سایر هم وطنان عزیز فراهم نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1