صدور اینترنتی بیمه نامه خودرو

امکان تمدید و صدور بیمه نامه شخص ثالث از طریق پرتال جامع خودرو کشور فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  ایسنا، تمدید بیمه نامه و صدور الحاقیه افزایش تعهدات بیمه نامه شخص ثالث خودرو در این پرتال به نشانی www.iranecar.com امکان پذیر است.

در این طرح که با مشارکت یکی از شرکت‌های بیمه‌ای صورت پذیرفته است در اولین اقدام، راه‌اندازی سیستم فروش اینترنتی الحاقیه افزایش تعهدات بیمه نامه شخص ثالث به بهره‌برداری رسید.

پس از آن تمدید بیمه نامه شخص ثالث به صورت اینترنتی اجرایی شد. همچنین در سال جاری علاوه بر موارد فوق امکان تمدید و صدور بیمه نامه شخص ثالث سایر شرکتهای بیمه فراهم شده است.

مالکان خودروهای سواری با کاربری شخصی می‌توانند با مراجعه به این سایت، مشخصات بیمه‌نامه خود را استعلام کرده و ضمن پرداخت آنلاین مبلغ آن، بیمه نامه خود را در منزل یا محل کار دریافت کنند.

یکی از سرویس‌های این سیستم، اعلام نرخ‌دهی بصورت آنلاین است که هر کاربر می‌تواند با وارد کردن اقلام مورد نیاز جهت استعلام بیمه نامه، از حق بیمه خودرو خود مطلع و در صورت تایید، اقدام به تمدید بیمه نامه خود کند.

در این طرح مالکان بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی می‌توانند بعد از مشخص شدن نرخ حق بیمه نامه، بدون در نظر گرفتن اینکه بیمه نامه قبلی از کدام شرکت بیمه‌ای است، اقدام به تمدید بیمه نامه کنند.

هر کاربر می‌تواند بدون محدودیت زمان، حتی خارج از ساعات اداری، بیمه نامه خود را تمدید کند زیرا بسیاری از دارندگان بیمه نامه خودرو در بعضی مواقع خاص که مجبور به مسافرت می‌شوند، بواسطه انقضای زمان بیمه نامه، نیاز دارند که حتما در همان روز و تا قبل از ساعت 24 بیمه نامه خود را تمدید کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  8  =  1