عرضه همراه بانک با امنیت بالا و سرویس های جدید برای آندروید و iOS

شرکت خدمات انفورماتیک خبر داد:

مدیر سیستم های نوین بانکی شرکت خدمات انفورماتیک از تولید نرم افزار همراه بانک، ویژه سیستم عامل iOS خبر داد.این نرم افزار به زودی در اختیار مشتریان بانک های صادرات، ملی، آینده، توسعه صادرات و صنعت و معدن قرار خواهد گرفت

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مهران افسری  افزود: این نرم افزار که مرحله آزمون های کنترل کیفیت را پشت سر می گذارد؛ به زودی در اختیار مشتریان بانک های صادرات، ملی، آینده، توسعه صادرات و صنعت و معدن قرار خواهد گرفت

وی  اظهار کرد:در نسخه جدید همراه بانک شرکت خدمات انفورماتیک برای اولین بار قابلیت انتقال وجه از طریق شماره تلفن همراه نیز فراهم شده است.در این قابلیت جدید، مشتری برخوردار از خدمت همراه بانک می تواند با وارد کردن شماره دریافت کننده از طریق ورود دستی شماره و یا انتخاب آن از دفترچه تلفن گوشی خود، اقدام به واریز مبلغ مورد نظر نماید؛ به این ترتیب بدون داشتن شماره حساب و یا کارت به سادگی می توان در هر زمان و مکان انتقال وجه را انجام داد.
مدیر سیستم های نوین بانکی شرکت خدمات انفورماتیک بیان کرد:این سرویس در گام اول به صورت درون بانکی ارئه می شود ؛ به این معنا که واریز کننده و دریافت کننده هر دو باید مشتری یک بانک( ملی به ملی، صادرات به صادرات و …) بوده و مشتری مقصد هم نرم افزار همراه بانک را داشته باشد. همچنین فرد واریز کننده باید پس از مشاهده نام دریافت کننده و حصول اطمینان از درستی آن اقدام به واریز نماید. لازم به ذکر است ارائه این خدمت از بانک آینده آغاز و هم اکنون در بانک های صادرات و ملی ایران راه اندازی شده است.

گفتنی است؛ همراه بانک شرکت خدمات انفورماتیک با بیش از سه میلیون کاربر فعال و یک میلیون تراکنش، روزانه شش بانک کشور را تحت پوشش دارد. این نرم افزار از قوی ترین مکانیزم های امنیتی چند سطحی، حفظ محرمانگی و تمامیت اطلاعات برخوردار است و امکان استفاده از انواع گوشی های مبتنی بر جاوا و اندروید را فراهم نموده و در آینده ای نزدیک استفاده از گوشی های مبتنی بر ios را میسر خواهد کرد. افزون بر این، مجموعه ای کامل و متنوع از سرویس های برخط شامل بیش از 30 سرویس مختلف بانکی مبتنی بر حساب، کارت و چک که اغلب نیازهای بانکی متداول مشتریان را برآورده می سازند نیز فراهم شده است. از دیگر ویژگی های این سیستم عبارتست از:
·         سرعت بالای پاسخ دهی سیستم و فراهم نمودن امکان دسترسی به سرویس های بانکی در هر زمان و مکان.
·         تبادل اطلاعات از بستر اینترنت یا SMS با انتخاب مشتری.
·          به کارگیری پیشرفته ترین فناوری های  توسعه نرم افزار در طراحی و پیاده سازی سیستم و امکان توسعه و گسترش سریع و آسان آن.
· کاربری آسان و واسط کاربر گرافیکی با امکانات شخصی سازی.
· سیستم دو زبانه (فارسی و انگلیسی) با قابلیت اضافه نمودن زبان های جدید.
· امکان پرداخت قبوض با استفاده از بارکد خوان.
· خدمات متنوع انتقال وجه مانند: انتقال وجه درون بانکی، انتقال وجه بین بانکی و انتقال وجه به شماره کارت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  10