ترجمه آنی مکالمات در اسکایپ ممکن شد

شرکت مایکروسافت نسخه پیش نمایش مترجم تلفن اینترنتی اسکایپ را عرضه کرده که به کاربران امکان می‌دهد تماس های متنی و صوتی خود را به سرعت به زبان دیگری ترجمه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از فارس به نقل از رجیستر این تحولی مهم در برنامه اسکایپ است که بسیاری از کاربران مدتهاست در انتظار آن بوده‌اند. برای ارائه چنین خدماتی مایکروسافت مجبور به ارتقای فناوری تشخیص صوت، ترجمه خودکار و چند فناوری دیگر در اسکایپ شده است.

مایکروسافت اولین بار در ماه می از برنامه های خود برای ارائه چنین خدماتی خبر داده بود. این شرکت امیدوار است اولین نسخه بتای خدمات یاد شده با استقبال مواجه شود. کاربران علاقمند می توانند با ثبت نام از خدمات یاد شده که از 40 زبان مختلف دنیا پشتیبانی می‌کند بهره مند شوند.

در حال حاضر پشتیبانی از ترجمه صوتی آنی تنها به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی ارائه می شود. اما قرار است در آینده بر تعداد این زبان ها افزوده شود.

مایکروسافت همچنین در حال تقویت الگوریتم های مورد استفاده برای ترجمه است. این شرکت می گوید از این فناوری برای ارتقای دیگر خدمات خود و از جمله جستجو بینگ استفاده خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  ⁄  6  =