به روز شدن اینستاگرام با فیلترهای جدید بصری

اینستاگرام با به روز کردن امکانات بصری خود به علاقمندان اشتراک‌گذاری عکس امکان داده تا فیلترهای جدیدی را برای زیبا کردن تصاویر خود به کار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس به نقل از اینفرس، فیلترهای جدید اینستاگرام به مناسبت نزدیک شدن به ایام تعطیلات کریسمس عرضه شده و برای کاربران برنامه همراه اینستاگرام هم در دسترس است.

پنج فیلتر تازه هم برای تغییر چشم انداز عکس‌ها قابل استفاده هستند و هم برخی امکانات نرم افزارهای ویرایش تصاویر را در خود دارند. کاربران با استفاده از فیلترهای یاد شده از استفاده از برنامه های همراه ثالث برای ویرایش عکس ها وتصاویر خود بی‌نیاز می‌شوند.

اسامی پنج فیلتر تازه اضافه شده عبارت است از Slumber، Crema، Ludwig، Perpetua و Aden. با این کار تعداد مجموع فیلترهای اینستاگرام به عدد 25 رسیده است. البته 5 فیلتر تازه برخلاف فیلترهای قبلی برای ویرایش های بصری جزیی به کار می روند.

اینستاگرام که در حال حاضر بیش از 300 میلیون کاربر فعال دارد می گوید در حال بررسی نحوه استفاده کاربران از فیلترهای خود است تا در زمینه افزودن فیلترهای جدید یا تغییر برخی از آنها تصمیم بگیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7